fredag 31 oktober 2008

äntligen fredag!

Vilket innebär helg och ledig!!! Så skönt! Är så trött hela tiden! Orkar typ inget och har ingen lust för nåt heller!!! Ska ju på 30 års fest imorgon och det är delade känslor, roligt och jobbigt:( Avskyr att gå på fest pga att jag är så ful och äcklig, känner att alla glor på mig för att jag är så ful och fet liksom. Plus att jag inte vet om jag orkar dricka...stanna iaf till igår och köpte dricka tills imorgon det blev öl, baccardi breezer och absolut vodka i olika smaker. Det är ju både till mig och Tommy. Tar antagligen bussen hem på natten kl. 01,30, alltid sköntast att komma hem plus att jag vet inte om jag orkar vara vaken så länge;)

Igår börja det ju snöa!!! Men som tur var så var det blöt snö så det försvann direkt! JIPPIE!!! Avskyr snö och vinter! Plus att jag har bara sommar däck på bilen än så det är ju lite scary att åka fort på halväg! Det är ju bara att hoppas att vintern väntar lite till för det är så tråkigt!!!

Igår berätta min chef för oss att vi är bjudna på julbord på Borgen den 5 eller 11 december! Roligt!!! Riktigt lyxigt!!! Är ju dock inte så förtjust i julbord men gratis är ju alltid gott så att säga plus att det är roligt att träffa arbetskompisarna privat ist för bara på jobbet i arbetskläder.

Kram

Inga kommentarer: