tisdag 14 oktober 2008

Uppe långt före tuppen!

Herregud! Jag vakna av mig själv pigg och utvilad klockan 04,41!!! Så jag gick upp då!!!! Men känner nu att tröttheten börjar smyga sig på. Antar att jag inte kan sova så bra pga av allt som snurrar omkring mig känner typ att jag inte har tid att sova! Måste ordna allt liksom plus att mäklarassistenten ringde igår och sa att de som vart och tittat på huset hade lagt ett bud på 700 000 kr! Fatta!!! Vi köpte liksom huset för 715000 kr för 4 år sen och nu ligger liksom utgångspriset på 975000 kr! Fattar ni hur man ens tänker om man lägger ett bud 275000 under utgångs priset?! Jag gör det då inte. Så jag sa NEJ till erbjudandet och det förstod mäklarassistenten också. Märkte att hon också tyckte det var ett skambud! Men nu är det visning igen nästa torsdag, nog för att vi vill sälja huset men dock inte för 275000 kr under utgångspris!

Idag hade jag tänkt åka och ta mina 1 års prover...glömde dock bort att man inte fick dricka så mkt innan och jag gjorde ju som vanligt när jag vakna...1 l vatten och 1 cigg;) Måste försöka att komma ihåg att inte dricka så mkt imorgon bitti så det blir av! Idag ska Meja och Malou på sin "hemliga klubb" igen hoppas verkligen att taxin kommer i tid denna gång. Känns även skönt att veta att Meja inte är ensam hemma hela eftermiddagen. Plus att de gillar verkligen att gå på sin "hemliga klubb". Psykologen som är där sa att de var såna öppna och härliga tjejer som inte hade svårt att prata om känslor och att de fick med de andra barnen att prata om känslor. Så underbart att höra:) Igår fick jag tag i en loftsäng via blocket!

JIPPIE!!! Det är en sån som tjejerna ville ha och jag får betala 1000 kr för den ist för 2890 kr som en ny kostar på Ikea! Väntar även svar från en annan kille som har sin säng på nätet men att en familj skulle komma och titta på den på fredag. Hoppas inte de tar den! För då är Malou och Mejas sängar iaf klara! Försöker även hitta lite andra möbler på blocket också eftersom jag vill ha VITT!!!! och göra iordning dem själv! Tror dock att soffa får bli en ny känns inte så trevligt att köpa en begagnad...vet ju inte hur mkt sperma fläckar det ligger i en begagnad soffa;)

Prata med Mattias igår...fy fan...stackarn!!! Finner inga ord liksom! Satt och grät här framför datorn och Malou undra varför...förklara att det är så hemskt att hans lillebror är död...och sen att hans mamma och pappa också är döda. Kloka Malou tyckte det var hemskt när jag berätta det plus att vi titta på bilderna från kyrkan som Mattias skicka som var från Niklas minnesstund i fredags.

Idag tänkte jag förhoppningsvis stanna och köpa sprayfärg till 2 bokhyllor som står ute i garaget ska spraya dem VITA!!! De är till Mirandas rum...men de ska få bli vita ändo. Tröttnar så fort på rosa eller dylikt eftersom hon också växer plus att hon ska ju ha GRÖNT i sitt rum, grönt är Mirandas älsklingsfärg. Får dock ljusa tapeter men gröna gardiner och så liksom. Malou ska ha blått och Meja rosa. Själv funderar jag på att ha vitt;) Dock med inslag av ev rött och svart...men i vintage stil! Åh vad jag längtar!!!!
Här bjuder jag på mig själv...sjunger "duett" med min älskling;)

1 kommentar:

Alexandra sa...

hahaha! du är för söt! vad fint du sjunger!

kram på dig!