torsdag 16 oktober 2008

Regn=depp

Dagen börjar med jävla regn skit!!! Innebär depp dag! Jag är så väder beroende!!! Denna dag är liksom redan dömd, fick trots allt sova ända till 05,36 idag och det känns ju dock underbart!

Blir så deppad också för min vikt går aldrig neråt har liksom pendlat 1 kg upp och ner sen i sommras!!! Blir vansinng!!! Vad gör jag för fel?! Detta tar faktiskt en massa engergi från mig att gå och irretera mig på min vikt! Känner mig så misslyckad!!!

Igår körde ju Anne in Meja till Norrköping eftersom Meja skulle gå till ögonkliniken! När vi kom dit så hade de skickat en ny tid så vi skulle först vara där om 1 vecka!!!! Fan vad jag blev irreterad!!! Sa åt dem att vi bor i Ringarum och kan inte sitta och åka fram och tillbaka det är ju nästan 5 mil liksom!!! Sa också att jag kan inte ta komp/semester hur som helst och de verkade helt oförstående!!! Snacka om att jag blev irreterad!!! Sa att enda tiden jag kan är kl 8 på morgonen...och det fanns ingen tid kvar under detta år...så de får väl fixa fram en tid åt oss ändo...vet inte hur men de skulle skicka hem en tid iaf. Jag gick därifrån med bestämda steg och irreation!!! Kände nästan hur röken kom ur näsan på mig!

Stanna till på Willys i sörping på vägen hem och mötte Eva, en gammal arbetskamrat från Gläntan. Det var så roligt att se henne igen har inte pratat med henne sen jag sluta! Vi har ringt om varann ett par gånger och dagarna går ju så snabbt...så nu har det redan gått ett halvår! Men det var kul att ses igen! Bestämde att vi ska försöka få ihop en träff nu innan jul! Hoppas!!!

Imorgon efter jobbet bär det av till Ljungsbro, för att hämta en loftsäng som jag köpt via blocket. Så nu är det bara en säng till att ordna men vi har ju en dryg månad på oss.

Kram

Inga kommentarer: