tisdag 21 oktober 2008

Grötfrukost!!!

Sitter här hemma hos min syrra och hade helt glömt bort att jag tog med mig mina nutrilett påsar hem sist jag var här!!! Så sitter nu och äter havregrynsgröt med kanel! Det var väldigt läääääääääänge sen jag åt det, är ju tom lite gott men känner ack så mätt jag är efter bara ett par skedar! Hatar att känna mig mätt på morgonen det känns så uppsvullet då! Det är därför jag äter Nutrilett på morgonen.
Ska snart iväg till läkaren i sörping får väl se vad de säger om proverna men detta besök känns lite överflödigt nu eftersom jag ska träffa min kirurg och de andra i stockholm den 4 november...men men

Sprang in en sväng på Lindex och H&M igår och hitta mig en lång svart kofta!!!YIPPIE!!Hade ju 30% där så den blev nästan gratis bara 244 kr! Lycka! På H&M hitta jag varsina höstjackor åt Malou och Meja för 98 kr st! Och en gullig basker åt Miranda. Malou använder sin tjocka vinterjacka nu och meja sin sommarjacka liksom så de här jackorna var nåt mellanting mellan täck och sommar jacka. Perfekt så att säga.

Igår kolla vi på Mamma Mia här hemma hos Marie. Gillar ju den filmen men den var så mkt bättre på bio, det blir liksom inte samma volym i musiken hemma i tv soffan. Men den duger ändo.

Prata iaf med Marie på jobbet igår och hon verka tycka att det nya schema förslaget är ok. Prata även med Hans (boendets chef då min var på semester igår) han sa iaf att det är självklart att vi ska ha planeringstid och städ tid. Känns skönt att cheferna förstår vad jag menar eftersom Marie inte verkar fatta det! Kommer nog ta upp det med min chef på utvecklingsamtalet, hon måste fatta att allt inte sköter sig självt. Åkte ju liksom och handla igår för 1000 kr till festen, tror hon till exempel att det skulle ha kommit flygandes med nåt jetplan annars?! Irreterad som ni märker!!! Var ju liksom både till rusta, europris, smedjestian, willys och bauhaus!!! Var liksom borta i 2 timmar och då fick jag inte med mig lottringar så det måste jag fixa idag!#GRR#

Idag ska jag ta en fika med Carina efter jobbet ska bli kul och se hur hon bor. Har pratat om det ett tag och nu blir det äntligen av!
Imorgon ska jag ju hem till huset och städa inför visningen på torsdag och på torsdag har vi ju höstfest på jobbet så det blir en massa måsten denna vecka.

Jaha Nähä ska väl "åka" vidare här inne på internet och se om jag hittar nåt joligt.

Kram

Inga kommentarer: