söndag 19 oktober 2008

Jag blir så TRÖTT!

På mig själv!!! Kan visst inte sova längre....idag vakna jag 04,30!!! Det snurrar så mkt tankar i mitt huvud att jag inte vet vart jag ska lägga dem!!! Det är jobb, husförsäljning, Tommy, Berndt, pengar och hela mitt liv!!!
Fan fan fan varför måste jag tänka så mkt?! Tar ju på mig allt! Varför är jag sån?! Önskar att jag bara lät allt bli som det blir och inte bry mig under tiden...men så fungerar jag visst inte! Ska skriva ner på ett "snyggt" papper sen för att ha och redovisa för min chef om varför jag vill ändra arbetstider och sen är det ju bara att hoppas på att hon förstår vad jag menar! Gud vad irreterande det är med Marie när hon inte ens vet hur mkt tid det går åt till planering, städ och förberedelser!!!! Men imorgon är det måndag och det är ju bara att hoppas att våran chef har tid för oss ett tag! Hon tycker ju att vi klarar oss så bra själva hela tiden och visst gör vi det men jag känner att det är ju jag som sköter stället helt och hållet! Marie glider på en räkmacka så att säga.

Satt och räkna lite på huset igår också...så jag måste ta reda på vinstskatt och allt annat skit som man får dra av på husförsäljning! Inte har jag lust att låta allt bara vara...det är ju liksom lån som ska lösas och så! Och våran mäklare lyser med frånvaro!!! Vilken bra mäklare va?!INTE!!!

Kl 17 ska vi till Berndts 75 års kalas. Köpte igår en dvd film åt han och en blomsterkvast. Skulle även köpa en tröja...men kom på igår kväll när vi kom hem igen att jag hade glömt tröjan!!! Hoppas att ladan i Gusum har öppet idag så kan jag svänga förbi där och se om jag hittar nån tröja som kan tänkas passa honom! Annars får det bli lite godis och cola;)

Ska även hinna med att spraya en bokhylla idag och min förhoppning är att hinna baka bullar också, eftersom jag sen kommer att bo hos min systeryster i veckan. Så jag får lite distans till Tommy. Måste dock åka hem hit till Ringarum på onsdag då det är husvisning på torsdag och hjälpa Tommy att städa inför visningen. Har även tänkt att hinna med att börja på friskis och svettis denna vecka. Min syrra ville också köpa kort där och så går ju våran brorsas tjej där så det är ju trevligt att vara 3 st som tränar ihop. Men tror Camilla mest går på spinning och det är jag för fet för att klara av än! Jag får väl börja med att gå på fetma gympa eller nåt;) Där man typ har som pass att ta sig till träningslokalen;) Skämt och sido;)

Men om ni har några råd att ge mig snälla vänner gör det då! För min hjärna arbetar på högvarv just nu!!!

Kram

Inga kommentarer: