måndag 6 oktober 2008

Jag är kär!!!!

Va ju på bio i lördags med Jessica och vi kolla på Mamma Mia!!! Jag är så kär i den filmen! Precis så vill jag leva mitt liv!!!!Gud så roligt! Måste fixa filmen hem så jag kan kolla på den hela tiden! Gilla den typ lika mkt som jag gjorde med Ingen kan älska som vi filmen!!! Detta kallar jag äkta kärlek:)

Helgen har annars vart helt ok. Åkte till min syrra som sagt i lördags. Men först prata jag med Tommy hemma och det gick riktigt bra. Vi bråka inget och kunde prata med varann på riktigt. Låg i sängen och prata med varann och det var så skönt att inte känna hat till han.
Fick till och med rysningar när vi kramades, det känndes så underbart. Men hur framtiden ser ut för oss, det vet varken jag eller han. Vi tar en dag i taget och ska börja med att gå till familjecentralen på torsdag. Ev kommer vi att bo särbos sen och ändo vara ett par för jag vill och måste få ha min "fritid" och det tycker jag även att han är värd! Men men...framtiden vet ingen något om, bara stjärnorna så att säga.
En sak som jag iaf vet det är att så som vi har levt de senaste åren är INGET jag tänker acceptera en gång till! Men känner ändo att jag är redo att kämpa för en framtid tillsamans med Tommy. Men mitt namn är ju "Velig" så jag vet varken ut eller in!

Idag ska jag på en föreläsning "om vi har tur så blir vi alla gamla" heter den. Får väl se om den är nåt att ha eller inte, känns dock skönt att jag slipper vara på jobbet på em utan kan få sitta där och glutta ist.

Sitter nu på jobbet så inlägget blir kort pga att jag känner att jag inte direkt har tid att sitta här....


Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Så skönt att se att ni ändå har kunnat prata! Ta en dag i taget Malin så tror jag att det löser sig till slut. Man vet aldrig vad framtiden bär med sig, med det viktiga är bara att man bejakar sina känslor man har om hur man vill ha det i sitt liv.

Varma kramar från mig! /sandra