torsdag 9 oktober 2008

regn

Idag vakna jag utav väckarklockan!Underbart, hade egentligen lust att fortsätta att sova men har ju jobbet som kallar så det var ju bara att pallra sig upp ur den varma och gosiga sängen. Min syrra är ju i Ullared idag, så jag är ensam hemma hos henne hon åkte igår kväll till tjejen som hon ska åka med då hon bor i Motala så då "sparar" de ju några mil idag.

Kvällen igår spendera jag framför tvn...kolla på efterlyst och nån dokumentär om SUPER FETA kvinnor! Mådde faktiskt illa utav att se dem! Hur fan kan man förnedra sig så som de gjorde?! Sitta och hoppa på män?! Ja ni det finns folk till allt!

Prata med Mattias igår också...underbara Mattias! Undrar verkligen hur det ska gå för honom! Han verkade ok efter allt och hans kille Fredrik var där så han är ju inte ensam iaf. Mattias och hans syster hade tömt hela Niklas lägenhet igår iof var det inte så mkt eftersom det bara är en 1:a...men fy fan att behöva tömma sin lillebrors lägenhet pga dödsfall! Niklas tjej är gravid!!! hade visst inte gått så långt in i graviditeten...hon är ju så ung...så jag vet inte vad jag tycker om abort där...eftersom Niklas aldrig kommer komma tillbaka och hon bara är 18 år så är nog abort det bästa alternativet...fan jag som egentligen är emot abort, men i vissa situationer är kanske det de bästa. Idag ska Mattias och hans syster ringa en massa "måsten" samtal ang Niklas...Fy fan säger jag!!!

Idag ska jag själv åka till familjecenter med Tommy och prata får väl se vad vi ska prata om. Fick ett sms av Tommy igår där han fråga om vi kunde ses ikväll och äta mat ihop, så jag sa ok. Vet faktiskt inte vad jag egentligen känner ang det. Får se kanske blir vi så osams på familjecenter att vi inte vill prata med varann mer idag.

Imorgon bär det av hem till Ringarum igen, det innebär att "min" vecka med barnen stundar. Ska bli så skönt att komma hem och gosa med dem igen.*längtar*
Tommy ska dock sova hemma hos oss på fredag till lördag då jag ska träffa Catrine på lördag fm och ta en tur på stan i Norrköping.

Nu måste jag dra till jobbet, börjar ju redan kl 9 idag.

Kram

Inga kommentarer: