onsdag 29 oktober 2008

Mitt i veckan

Så var det redan onsdag, så underbart! Betyder att det bara är torsdag och fredag kvar i denna arbetsvecka! JIPPIE!!!

Idag bär det av på ljusparty, fick en hälsning av Tommy om att inte köpa så mkt. Och det tänker jag inte göra heller, ska bara ha meltisar och kanske nåt mer;)

Ska stanna på stan efter jobbet och köpa alkohol tills lördag och present till Camilla min syrra och jag ska lägga ihop då blir det ju lite mer liksom. Hoppas även på att jag hittar nåt roligt att ha på mig på lördag men det gör jag säkerligen INTE!!! Vill ju ha en skjortklänning och det finns det ingen stans! Men går väl en runda till och kollar kan ju ha kommit nåt nytt.
Tänkte även åka och ta ut tapeter till hallen till nya lgh! Så är det gjort.

Måste skicka in pappren till försäkringskassan om bostadsbidrag och så, men orkar liksom aldrig ta tag i det. Men nu måste jag göra det det är ju bara 1 månad kvar tills jag flyttar!!!Shit!!! Huset är ju inte sålt så jag vet i sjutton hur jag ska ha råd med hyran! Får leva på luft!!!! Ska även skicka in skillsmässo pappret, även om Tommy och jag inte kommer att skilja oss så måste jag ändo skicka in det för att kunna få bostadsbidrag under våran betänke tid så att säga. Näpp det är bara att ta tag i dessa skit grejer nu!

Igår prata jag med Micke en gammal kompis från tonårstiden. Så roligt! Han bodde nu i Katrineholm men skulle flytta tillbaka till Norrköping bara han hitta en lgh. Roligt att få kontakt igen med "gamla" kompisar. Lärde känna honom när jag var tillsamans med Anders.

Tommy och jag städa huset igår...skönt! Båda blev chockade att det gick så otroligt snabbt! Vi har ju inga barn hemma så tiden på kvällen här hemma gick väldigt låååångsamt! Tänk vad tid det tar att ha tre hulliganer.

Prata även med Malou och Mejas nya rektor igår. Hon sa att de hade så gulliga namn;) De ska gå i klass 3A och 2A. Men deras fröknar skulle höra av sig efter höstlovet nu. Spännande!

Jaha Nähe nu ska jag väl ta tag i pappers jobb...BLÄ!


Kram

Inga kommentarer: