torsdag 30 oktober 2008

Magsmärta!!!

Igår fick jag sån smärta i magen att jag till slut åkte hem från jobbet, fick springa på toan flertalet gånger och rapa och mådde SKIT!!!! Kände hur orken och färgen i mitt ansikte försvann...till slut tog jag alltså mod till mig och avgjorde att det är skönare att komma hem. Stanna först till vid Hageby centrum för att köpa lite cola och sånt hem. Där mötte jag Sivan (en kompis mamma) hon fråga mig om jag ville gå och fika med henne, kännde att jag egentligen ville hem men sa ok. Tog en kopp the så det gick bra. satt på fiket i nån timma sen sa jag tack för fikat och för trevligt sällskap.
Såg att det var 2 för 1 på Lindex så jag sprang in där en snabbis och hitta 2 tröjor till mig och trosor till tjejerna allt för 200 kr! Så nu har jag köpt...hör och häpna 1 kornblå och 1 grå tröja!!! Inte svart! Ni som känner mig väl vet att jag ALLTID går i svart! Jag är en svart människa! Både i själ och utsidan! Men kan ibland chocka till;)
Sprang sen in på Kvantum och köpte cola och cigg;)
Måste dock försöka att sluta nu för from 1 januari får vi inte röka på jobbet längre och det är lika bra att vänja sig, tänk så bra om jag kunde sluta nu och spara en massa pengar som bara går upp i rök varje månad!

Jag som skulle ha gått på ljusparty igår:( Bad iaf Vappu köpa lite meltisar åt mig, hoppas hon kom ihåg det, får se vad hon säger idag.

Sitter här och funderar på dagen för min mage är i kaos idag med känner tom att jag är svullen i händerna...vidrigt detta!

Ska till psykologen idag och sen möta Tommy för att köpa dricka tills lördag, se om vi hinner att stanna till och köpa present till Camilla oxå.

Inatt vid 23,35 ringde Fredrik!!! Han var på väg till Wasa med en drös killar;) som gillar gillar:( Men men...sa till honom att jag skulle ringa idag när jag gick upp och det har jag gjort men gubben är nog så bakfull att han inte hör telefonen!Grrr:( Jag vill ju väcka honom som han ständigt gör med mig mitt i natten! Men det är helt ok ändo.

Ha det bra

Kram

Inga kommentarer: