torsdag 23 oktober 2008

VIDRIG HUVUDVÄRK!

USCH! Har haft huvudvärk sen igår kväll! Det bara pulserar i huvudet och ögonen svider...har tom tagit ipren och panodil nu på morgonen för att få nån liten smärtlindring. Jag ska ju inte äta Ipren pga av min mage så jag kommer få ont i magen om ett tag det vet jag för det blir alltid så men huvudvärk är så mkt vidrigare!

Idag ska vi ju ha höstfest på jobbet så jag kommer liksom jobba från kl 9 till 21 ikväll! Jobbigt när jag inte mår riktigt bra.

Igår åkte jag ju hem till Ringarum efter jobbet för att städa huset inför kvällens visning. Vi körde järnet för att sen åka ner till Valdemarsvik och gå på marknaden. Det blev brända mandlar, remmar och chillinötter och så gick jag in på farmors hus och hitta underbara hjärtan från miljögården som jag köpte;).

De ringde från Ståhl igår också de jag ska hyra lgh av och sa att jag skulle komma och titta ut tapeter till kök och 1 sovrum. Det är ju skönt att de gör 2 rum iaf men jag VÄGRAR ha de andra tapeterna så jag fråga om tapeter till de andra rummen med fast jag gör det själv, hon skulle kolla upp det och trodde det bara kunde bli till hallen...för jag fick välja vilket rum jag tyckte var mest nödvändigt och hallen är MÖRKGRÖN!!!BLÄÄ! Till de andra rummen får jag väl köpa tapter till isf det är ju ingen kostnad direkt för jag vill ju trivas. Ska åka förbi kontoret imorgon på morgonen tänkte jag och kolla tapterna.

Hoppas verkligen att huset blir sålt snart!!! Orkar inte med all denna väntan, den tär nåt enormt på mig!

Idag skicka jag iväg räkningar på totalt 25000 kr!!! Fan vad det svider! Plus att vi har autogiron också på ca 2000 kr! Vilken underbar måndad va?! Får väl bli vatten och luft till mat! Tur att jag får lön imorgon iaf!

Ska iväg och hämta Mejas jultidningar sen så ni som köpt jultidningar av henne vet att nu är det dags att betala dem, kommer hem till er nästa vecka eller så liksom.

Kram

Inga kommentarer: