onsdag 15 oktober 2008

Mitt i veckan

Idag vakna jag 04,44!!! Blir så trött på mig själv att jag inte kan sova nån timme till iaf! Men men det är sviter man få ta när man har ett rörigt liv.

Igår prata jag med Mattias och vi bestämde att vi ska åka til London ihop i januari/februari! Både han och jag behöver ju ha nåt roligt att se fram emot! Kolla på flyg igår och det skulle kosta oss dryga 500 kr att flyga dit och hem igen! Det är ju liksom ingeting!!! Så vi skulle tänka ett par dagar till och prata med Marre som bor i London om vi kan bo där. Jag har ju frågat Wilma om jag kan bo hos henne och det gick bra men hon bor ju i en 1:a så det kanske blir aningen trångt när vi är 2 som kommer! Men men vi får se. Nåt riktigt roligt att ha framför sig iaf!JIPPIE!!!

Annars så flöt gårdagen på som en vanlig tisdag inget särskillt att berätta.

Idag ska jag åka och ta mina 1 års prover så sitter här nu på tom mage och känner mig så hungrig!!! Men så är det ju alltid när man vet att man inte får göra nåt det är då man verkligen vill! Men det är lika bra att få det gjort eftersom jag ska på återbesök nästa vecka.

Kl 15 ska Meja till ögonkliniken...Underbara Anne skulle skjussa in henne till Norrköping så möter jag upp dem vid sjukhuset så slipper jag ta ledigt en halv dag bara för att följa med Meja på ett besök som tar 10 minuter! Super snälla Anne!!! Så vi får väl se om Meja kommer att få glasögon eller inte...de har märkt i skolan att hon ser dåligt, så det är ju bra att de tar det på allvar direkt och inte låter det gå flera år.

Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej !
jag va och tog mina prover igår ! ha ha ! knasigt att vi gör det nästan samtidigt, jag ska på ett årsbesök på måndag den 20. ska bli skönt at få kolla så allt är bra. jag fick jordens huvudverk efter att jag fastat, så jag har fortfarande skallebang. inget skoj alls kan jag säga, jag som sluppit migrän hela graviditeten. men men, bara att bita ihop !

ska vi fika någon dag ?

kram !