lördag 11 oktober 2008

Lördag i Ringarum

Vakna 05,50 utav att Miranda kom in i sovrummet och ville ha hostmedicin...hon hostar nåt så in i norden den lilla gullpluttan. Så då tänkte jag att jag inte skulle gå och lägga mig igen eftersom jag ska in till Norrköping och träffa Cathrine kl 10,30 för då skulle jag bara lyckas bli "bakfull" om jag la mig och somna om så jag valde att gå upp och sätta mig framför datorn och dricka min nutrilett och the och här sitter jag nu och filosoferar om mitt liv, mina tankar är lite överallt och ingenstans. Vet varken ut eller in! Ni tycker nog att jag är världens konstigaste människa...men vet inte nåt och kan inte bestämma mig för vad jag vill göra med mitt liv!
Denna helg gör Tommy och jag en prövning...att vi bor under samma tak och delar säng för första gången sen jag drog i gång karusellen om att separera. Det känns helt ok. Men det krävs en stor förändring för att vi ska kunna fortsätta vårat liv tillsamans, för att gå tillbaka till det liv vi har levt finns helt enkelt inte för mig! Då tar jag nästan hellre livet av mig! Jag vill ha frihet! Alltså inte hålla på och jaga andra karlar eller så utan jag vill få tid för mig själv! Kunna resa iväg med nån vän, gå ut och ta en fika...ja sånt! Jag är SÅ långt ifrån att ens träffa nån annan karl! Finns inte i min vildaste fantasi...om jag ens skulle träffa nån så skulle det vara Marcus Öhrn och INGEN ANNAN! Jag tycker att karlar är så tråkiga och så, men jag är absolut inte intresserad utav kvinnor heller! Jag respekterar lesbiska kvinnor de har jag absolut inget emot men jag själv skulle aldrig vilja dela mitt liv med en kvinna. Satt härom dagen och prata om det...kom då på att jag är nog bög...:) Eftersom jag är tjej så kan jag ju inte vara bög men eftersom jag inte kan tänka mig en tjej så valde jag att klassifiera mig själv som "bög", detta kom jag fram till när jag prata med Mattias och han är homosexuell. Stackars underbara Mattias han har det inte lätt nu, tänker på honom dagligen! Fan vad orättvist livet kan vara. Enligt obduktionen utav hans lillebror så dog han utav drunkning...men livet blir ju inte lättare för honom för det! Har alltid brytt mig så mkt om Mattias, vi har ju vart vänner sen vi var 10 år, jag var ju tom kär i honom när vi var små:) Skicka små "kärleks" förklarningar och hade roligt ihop! Vi tjuvrökte på skolrasterna och var jätte tuffa (trodde vi iaf) Idag skulle jag mer kalla oss jobbiga snorungar! Men tur är väl att man ändras genom åren. Nu är det snart min tur att gå igenom tjuvrökandes ungar och skolkande från skolan samtal!!! FY och BLÄ!!! Men det är ju livets innehåll!


Igår var Carina här och gratta Miranda. Miranda var så blyg för henne och våga knappt öppna paketen...till slut gjorde hon det och blev överlycklig! Hon fick en spindelmannen väska och block och en massa pennor!!! Snart har Miranda allt i spindelmannen, funderar på att inreda hennes rum i spindelmannens tecken i nya lgh. Iaf köpa lite spindelmannen tavlor och sånt. Tänkte ju åka till Ullared när jag flyttat och där kan man säkert hitta både det ena och andra i spindelmannen grejer!

Idag ska jag ju in till Norrköping och strosa på stan, trevligt och roligt! Kanske att jag köper de där snygga stövlarna som jag hitta på skopunkten i lördags!!! Jag vill ha dem!!! Men vi får se som sagt! Måste även ner till Gusum och hämta mina MeanI kläder som jag beställt till tjejerna för 1349kr!!!Fan har nog aldrig köpt så dyra kläder till dem! Det är liksom bara 3 tunikor och 3 par leggins!!! Men det drabbar ju ingen fattig;)


Ha en bra dag!

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Malin, du är INTE konstig... det är inte konstigt att känna som du gör! Det är helt naturligt eftersom ni ju faktiskt har delat många tillsammans och att ni har tre fantastiska tjejer ihop. Men ställ krav på hur du vill ha det och släpp inte på de kraven! Det tänker inte jag göra!

Jag tycker så synd om Mattias... fattar inte hur man orkar gå igenom så stora saker som han har gjort!

Ullared?! Du kan inte tänka dig att åka ihop med mig eller? Jag ska också köpa massa nya grejer till huset! Vi kan väl prata om det? om du vill alltså...

Ha en bra helg nu Malin och hoppas att ni kan vara under samma tak utan att bråka!

Kram på dig!