lördag 25 oktober 2008

Lördag

Vakna kl 7! Så underbart att få sovmorgon;) Tommy bestämde att vi skulle äta frukost gemensamt:( Vill ju äta framför datorn! Men vi satt som en gullig familj och åt, får ju offra sig lite för dem ibland.

Idag ska Malou och Meja gå på bio de ska se High school musical 3 och Miranda, Tommy och Tilda ska gå på Wallie...själv tänkte jag passa på att gå på stan, det gillar jag ju mkt mer än att gå och betala 100 kr för att sova. Plus att jag var ju faktiskt på bio för ett par veckor sen! Kanske kan hitta nåt roligt på stan.

Vet ni?! Igår när jag var på väg att gå och välja tapeter mötte jag en gammal kille...som jag var förlovad med och bodde ihop med innan jag träffa Tommy. Han sa glatt hej och jag märkte att han ville prata men jag blev så nervös att jag bara sa ett snabbt hej och gick vidare! Skicka några oskyldiga sms sen och han skrev att det var roligt att ses;) Fan vad åren går! Men när jag tänker tillbaka på min tid med honom så känns det som om det vore igår ju!

Annars så var gårdagen som vanligt en fredag...handla mat på Ica Maxi, hem, äta och kolla på tråk IDOL! Tycker verkligen att det är så tråkiga artister med nu förtiden, är det jag som har blivit gammal eller?!

Tommy har nu köpt sitt efterlängtande XBOX, så han och tjejerna spelar det där jävla skiten hela tiden! Jag verkligen avskyr allt vad data spel är! Tycker bara det är larv och särskillt när man är en "vuxen" karl på 33 år!!!

Har just pratat med Sandra och vi har bokat in ULLARED!!! YIPPIE!!! Kommer att åka den 14 december, blir perfekt ju! Eftersom jag just har flyttat då och Meja fyller den 17 och julafton är inom räckhåll så att säga! Vad roligt det ska bli! Plus att det är kul att träffa Sandara. Vi träffas ju liksom inte allt för ofta så att säga.

Jaha nähä nu ska jag ta tag i mitt liv och göra mig iordning.

Kram

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Jaa, jag tycker också att det ska bli roligt! Roligt att göra nåt sånt med dig ju... :)

Ha det så trevligt på stan! Nu ska vi städa! också ett roligt lördagsnöje :)

Kram!

Felicia6 sa...

Haha låt dom spela :D Vi spelar här oxå på vårt xbox och har så roligt så ;)

Dock kanske det inte var så smart att köpa ett om ni hade dåligt med pengar den här månaden :)