söndag 26 oktober 2008

söndag

Sitter här en regning och grå söndag morgon och färgar håret och ögonbrynen, kan ju alltid försöka att liva upp mitt gräsliga utsende en gnutta. Blir så trött på mig själv ställde mig på vågen och hade gått upp 1 kg sen igår!:( Blir så ledsen! Orkar inte detta att ständigt vara så jävla fet och äcklig! Tänk att jag trodde att denna op skulle göra att kilona rann av...verkar dock inte vara så! Blir så ledsen över det!

Igår var vi iaf in till stan och barnen och Tommy gick på bio. Alla gilla sina filmer och Malou och Meja köpte även en cd skiva med musik ifrån High school musical 3 så de är lyckliga.
Själv gick ju jag och Marie och Alva omkring på stan och glodde, försökte hitta nåt att ha på mig till Camillas 30 års fest nästa lördag men det var eko på stan! Hitta inget! Vill ha en skjortklänning eller vad jag ska kalla det! Prova en på Cubus men jag såg ut som en raggare i den! Får väl gå i mina gamla palter som vanligt. Vet ej om jag ska dricka nån alkohol på lördag...vill men jag får ju sån huvudvärk direkt vet ej som sagt hur jag ska göra...dilemma! Tommy ska följa med på lördag så vi får se hur det går för oss då eftersom vi alltid blir osams när vi dricker. Det är då Tommy blir extremt svartsjuk!!! Men det kommer nog bli kul!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, behöver städa här hemma och även bilen...men så tråkigt! Så det är nåt jag gärna skjuter upp!

Malou åkte ju iväg på maskerad kalas igår kväll, utklädd till en djävul. Glad och lycklig över festen och sen skulle hon sova över hos Wilma efteråt så jag får väl höra om festen sen när hon behagar att komma hem från Wilma. Det är bara att vänja sig vid att man knappt ser Malou om dagarna och helgerna eftersom hon alltid hittar på nåt så hon är väl hemma 30 min per dag för att sen dra iväg på äventyr. Snart är det ju dags för henne att upptäcka världen som tonåring och allt vad det innebär!


Kram

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Du får huvudvärk för att du dricker för sakta. Det är typiskt oss som är viktopade. Drick lite fortare (fast inte hälla i dig) så kommer det gå bättre :)

Saknar dig med, får försöka komma neråt snart, men det är ju det med pengar :S Kram