lördag 1 november 2008

Djävul och skelett

Så kom tjejerna hem ifrån mormor och morfar! Så gosigt och träffa dem igen och huset blir livfullt! Malou och Meja åkte ju iväg på Halloween disco i Fyllingarum iklädda Djävul och Skelett, dock väldigt söta.


Meja

Malou


Visst är de gulliga;) De var iaf nöjda och glada över sin disco kväll. Miranda jag och Tommy satt här hemma. Till Mirandas lycka så hitta hon Disney channel! Så hon kolla på Björn bröder, sen när jag zappa omkring så hitta jag en massa kanaler! Måste vara nån prova på helg nu inför jul och så.


Idag är det ju dagen D, vilket innebär att vi ska till Camillas 30 års kalas. Delade känslor, jag tycker det är kul att gå på fest men det är jätte jobbigt psykiskt sätt att komma sådär när det är mkt folk. Känns jätte jobbigt att vara så ful och fet och så liksom. Vill helst vara osynlig liksom. Men vi får se hur det går. Har ju iaf laddat upp med alkohol!!! Får se om jag klarar att dricka utan att bli bakfull direkt;)


Kram

Inga kommentarer: