måndag 3 november 2008

helgen är förbi

OJ oj oj oj!!! Vilken rolig lördag jag hade!!! Läääääääääääänge sen jag hade så kul i rulans! Var ju som sagt på Camillas 30 års fest och jag lyckades dricka utan att bli bakfull direkt!!! Hade så kul! Prata med folk, dans med min bror;) Ja det var nog nåt att se;) Prata även med Mikael (min bror) han tyckte verkligen att Tommy och jag skulle försöka kämpa eftersom vi har barnen och jag sa att det gör vi! Vi går i fam.rådgivning och så och som det ser ut nu kommer jag och Miranda flytta den 1 december och så kommer den andra delen av familjen den 18 december. Mikael blev då glad! Det är så roligt och prata med Mikael för vi gör ju typ aldrig det! Tommy blev dock väldigt arg och irreterad på mig pga av det bara för att jag inte sa vart jag var!!! Herregud! Blir så trött på att vi ska bli osams när vi är onyktra! Sa det också!!! Han verkar inte fatta att jag bryr mig liksom inte om han bestämer sig för att vi slutar här och nu, då får jag liksom ta det;)
Marie och Fredrik försvann spårlöst nån gång vid 12 snåret, de hade åkt till Wasa eller Harrys jag vet inte vad hon sa. Men eftersom Tommy och jag var tjuriga så ringde jag en taxi och vi åkte hem till Marie vid 1 tiden, då var ju ändo tanten Malin så trött;) Somna nästintill direkt och sov ända fram till 05,30! Då ringde Fredrik! Men somna om och Tommy satt och glodde på tv kl 9 kom han och sa nu är jag nykter vi åker hem. Så vi åkte då. Väl hemma duscha jag och somna i soffan och sov till kl 13 då Anne ringde och sa att de åkte till Anja då. Så Tommy och jag fortsatte att slöa framför soffan med nån film. Plus att vi kolla på nåt så vidrigt program där det var ett gäng killar som gjorde en hel massa olika vidriga saker, typ sket i ett dockhus, drack häst spermier mm Det var bland det vidrigaste jag någonsin sett!!!!
Det blev pizza och godis igår, men nu tänkte jag äta enligt GI så nu är det slut med kolhydrater på ett tag.
Får se om jag även slutar röka denna vecka, jag vill ju men det är jobbigt jag blir ju så deppig när jag slutar men eftersom jag är hos Marie denna vecka så kan vi ju tjuta ihop, hon vill också sluta liksom. Hoppas även på att vi köper friskis och svettis kort idag så vi kommer igång med träningen! Känner verkligen att jag behöver komma in i bra vanor igen!

Kram

Inga kommentarer: