tisdag 18 november 2008

Hot

Sitter i ett väldigt varmt hus! Vi har eldat hela natten så svetten nästan rinner på mig!!! Men det är ju skönt att slippa frysa.

Igår bestämde vi med chefen att vi ska ha möte på onsdag!!! Alla 3, jag, köksan och Marie och självklart våran chef...pirrigt! Är så nervös att jag ska bli påhoppad för nåt som jag gör fel eller så, sen kanske nästa vecka så ska vi ha medarbetarsamtal.

Idag ska jag ju iväg på utvecklingsamtal med Malou nu kl 07,45...får se vad de säger om henne nu, sist jag var så var det ju kris enligt lärarna! På fredag är det Mejas tur...

Idag stannar jag ju kvar i Norrköping hos min syster, ska till Camilla ikväll och ta en fika. Torsdag ska jag ju till Irene och imorgon vet jag inte vad jag ska göra riktigt...hmmm...;) vi får se vad jag hittar på och om jag törs;)

Kort inlägg men har inte så mkt att berätta jag lever ju inte ett sånt händelserikt liv som alla andra verkar göra:)

Kram

Inga kommentarer: