måndag 10 november 2008

Stress veckan har startat

Frågar mig själv hur jag ska orka med denna vecka?! Det är nåt besök varje dag! Och det stressar mig något enormt. Idag ska Meja til ögonkliniken kl.8, så vi måste åka redan kl 07,15! Eftersom det är i Norrköping så får hon vara med mig på jobbet idag eftersom jag inte hinner skjussa henne till skolan.

Onsdag är det Malou som ska till tandläkaren kl 07,50!!! Och så ska Miranda på 5 års kontroll på bvc! Plus att jag ska till Stockholm igen på fredag och träffa en psykolog ang ätstörningen som jag har haft i hela mitt liv i mer eller mindre utsträckling! Tur att jag inte ska till min vanliga psykologen denna vecka för jag skulle verkligen inte orka det! Huset står som i KAOS! Detta gör mig ännu mer i stress, alla jävla tråkiga pappren till kommun, försäkringskassan, försäkringsbolag, tingsrätten mm gör mig ännu mer stressad! Måste ju för sjutton få iväg dem ja helst igår! Känner att jag behöver vara ledig en hel vecka för att kunna ringa alla samtal som jag känner att jag behöver få gjort!

Huset gör mig ännu mer stressad!!! Varför ska just jag vara den som alltid råkar ut för allt skit! Jag orkar inte med alla jävla motgångar som jag möter hela tiden! Det gäller allt och då menar jag allt vad det än gäller så blir det alltid fel omkring mig, jag kan knappt göra nåt utan att antigen nån blir sårad eller att det blir fel. Är så jävla trött på detta så om ni bara visste!

Vet varken ut eller in vad jag egentligen vill med något nu känner jag och att allt jag rör vid blir till sten ist för guld! Ja jag kan erkänna jag tycker jävligt synd om mig själv! Orkar inte att ständigt vara så här negativ och fet och allt annat som jag avskyr. Tänkte jag skulle ta mig i kragen och köpa eller låna en bok på bibban som heter "the secret" för i den ska man visst kunna lära sig att få allt omkring sig som man vill, och det är nåt som jag vill. Orkar inte ha det så här mörkt omkring mig. Lika svart som det är ute nu under höst och vintern lika svart känner jag mig innombords!

Lite bilder från gårdagen...



Igår var jag och Miranda iaf in till Norrköping och träffa systeryster och hennes två sötnosar Tilda och Alva. Miranda och jag åt på Mc donalds först och sen åkte vi och hämta dem för att åka på teater på kulturkammaren. Tog en fika där innan teatern började och sen var det dags att gå in och kolla. Det var en mer teater liknande sago berättelse. Två olika sagor, Prinssesan och grodan och Bockarna Bruse. Själv var jag så trött att jag hade sån lust att slänga mig ner på golvet och tjuta! Men kämpa för att hålla ögonen öppna.
Meja och Malou åkte iväg och lekte med Elvira och Elmer och Tommy passa på att fixa nåt i deras hus.
När vi alla var hemma igen så hade Tommy fixat mat så det var ju skönt att slippa iaf! Dock är det ju så stökigt här hemma att vi inte kan sitta vid köksbordet och äta så vi satt som raggare på golv och i soffan och åt!#skabbisar#

Prata med Fredrik och fråga om han ville hänga med till Stockholm på fredag eftersom Marie ska åka på färja så kan hon ju inte hänga med och jag åker helst inte själv eftersom det är så tråkigt att prata med sig själv. Vi får se vad som händer och sker.
Jag och Fredrik på Camillas 30 års fest.


Nu ska jag försöka orka ta mig igenom denna dag iaf.

Kram

Inga kommentarer: