tisdag 25 november 2008

Jag är så FRUKTANSVÄRT LYCKLIG!!!

Måste bara lägga in ett inlägg till idag för jag vill att hela världen ska veta hur lycklig jag är!!!! Det är så många år sen jag verkligen älska att leva!!!! Att vakna varje morgon är lycka då jag vet att jag ska träffa X en stund och från och med i morgon så ska vi dela säng ett par dagar;) MYS och LÄNGTAR!!!!

Det var så skönt och prata med Irene förut hon är verkligen min underbara stöttepelare! Vad skulle jag ta mig till utan henne?! Hon tycker att jag gör helt rätt som följer MITT hjärta för första gången!!! Det är detta jag vill!!!! Och jag har som sagt aldrig känt mig så här glad till livet!!!

Nu ringer X! Ska prata med honom och pussas;)

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Oj här går det undan i svängarna ;)

Malin, jag är verkligen så glad för du äntligen lyssnar till DIG själv! Det är underbart att se att du känner lycka! Skönt att se att du faktiskt bejakar dina känslor och inte undertrycker dem ytterligare en gång. Ha det så bra och lycka till med flytten nu!

Kramar från sandra