lördag 22 november 2008

Lördag

Sitter nu hemma i Ringarum, min sista lördag här hemma!!! SÅ SKÖNT!!! Önskar dock bara att huset kan bli sålt snart så jag kan släppa det problemet!!! Men ack så skönt det ska bli att komma härifrån och få nåt EGET!!! Som är MITT bara MITT! Där jag bara kan vara arg på mig själv för att det är stökigt eller att tvätten inte är tvättad! LÄNGTAR!!!!

Vet inte vad jag riktigt ska göra idag, hade egentligen planerat att åka till Ekenäs julmarknad, men vet inte om jag vill åka själv utan min syster. Vi får ju inte plats i en bil....problem. Måste ändo in till stan och lämna in min mobil igen!;( Blir galen!!! Det är inga signaler varken när det ringer eller sms eller alarm. Och så hade Tommy lämnat kylskåpet helt tomt så tjejerna har inget att äta så vi måste åka och tråk handla också! Själv kan jag inte äta!!! Dricker måltidsersättning, vatten och the för att få i mig nåt men mår typ illa utav det också!!! Tar några klementiner och får kvällningar;) Men jag är ändo glad för jag har gått ner 4 kg sen i onsdags!!! Underbart! Härlig känsla!!!

Smsa med X under 2,5 timmar i natt...han är för gullig;) Om ni bara visste vilka ord han skriver till och om mig!!! Jag blir tokig, vilsen och rädd allt på samma gång! Men så jävlans underbart att känna den här känslan!!!! Jag liksom svävar!!!!! Vi får väl se hur detta kapitel slutar i mitt liv, just nu känner jag iaf total lycka och det är det som är huvudsaken! Jag vet att jag har tagit ett rätt beslut vad gäller Tommy också och det känns skönt, våran kärlek har ju hängt på siden tråd de senaste 7 åren egentligen men man blundar för verkligheten...tills en dag då man upptäcker att det är inte rätt varken emot mig eller honom. Han är ledsen och arg nu men han kommer också få det bättre sen eftersom han är värd en bättre tjej som älskar honom för den han är!


Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej! varför kan du inte äta? kul att vikten går neråt. !
hur är det med dig ?
kram !