tisdag 11 november 2008

Irreation till MAX!

Blir så trött på ögonkliniken på vrinnevi sjukhuset! Igår var det andra gången som vi inte fick komma dit. Tur i oturen så var det sån bilkö på E22:an att jag var tvungen att ringa dit för att säga att vi blev försenade! Och när jag pratar med dem så säger de " Åh vilken tur att du ringer för vi har försökt att ringa dig men det går inte att komma fram de säger "nummret har upphört"!!!! Så ni kan vända om igen! FATTA att jag blev irreterad! Själv ringde jag hem direkt för att se om de hade stängt av telefonen...och vad tror ni?! Nej de hade inte stängt av den! Måste ringa dem och säga till att så inte är fallet! Jag blir så trött på dem!!! Meja hängde med mig till jobbet och satt och pyssla typ hela dagen, det var ju en dröm för henne, bara kunna välja och vraka bland alla "godsaker". Men hon var väldigt trött när vi åkte hem, hon somna i bilen så gott.

Igår var jag iaf till Tingsrätten och lämna in Äktenskaps pappret...så nu har våran betänke tid startat så att säga! Vet faktiskt inte vad jag vill...ena dagen känns det liksom självklart att vi ska fortsätta medans nästa så känns det nej, det är över. Men denna vecka bor ju Tommy iaf hos sin mamma så vi är ju ifrån varann och nästa ska jag ju bo hos min syster sen är det snart dags att flytta! Tänk vad tiden går fort trots allt, när man just börjat sin resa så känns det som hundra år tills målet men nu är jag snart där!!!!

Igår sms nåt konstig nummer till mig...jag svara lite artigt på smset...fick tillbaka och kom på vem det var...Sen blev det flertalet sms under hela dagen...Tänk vad åren går men att vissa människor ändo kan lämna såna stora spår i mig!

Igår kväll ringde Jadde så kul i rulans att prata med henne för hon är en sån sötis människa! Ska förhoppningsvis träffa henne och Eva nästa vecka för en fika på Villa Nestor! Hoppas Eva kan de dagar som Jadde kunde.

Irene fyllde 65 år igår så jag ringde och sjöng så vackert för henne i telefonen;) Skulle höras av senare i veckan. Hennes svärmor dog i söndags kväll så de skulle besöka begravningsbyrån och styra med allt annat som innebär när en människa dör. Tråkigt att sånt händer när man har en "stor" födelsedag att ta hand om så att säga.

Kram

Inga kommentarer: