lördag 29 november 2008

X kom hem

Vakna vid 5 i morse när X kom hem...mys;) Har sen sovit från och till men vid 8 gick jag till slut upp och börja prata med Sussie på msn för att sen fortsätta i telefonen, hon har ju inte hört nåt om X och så läser hon inte min blogg så hon var som ett frågetecken;) Men skratta dock åt situationen! Och det gör ju faktiskt jag också tycker att det är så sjukt liksom! Men glad är jag ändo!
Det skulle ju inte vara rätt mot Tommy att fortsätta med honom när jag tycker att det är obehagligt att ta på honom och känna hans kropp! Han är värd nån som älskar honom för den han är och det är INTE jag! Men ett svårt och tufft beslut att ta men jag har ju GJORT det!

Nu ligger X och sover så gott här brevid mig på våran underbara och sköna säng;) men snart kommer en ny säng åt oss, var och beställde en dubbelsäng som kommer i nästa vecka iaf och det är ju väldigt efterlängtat ska ni veta.

Idag är det ju julbord som står på schemat men det är ju först i kväll så jag tänkte fixa här hemma lite så det kan bli nån ordning här! Får se om Freddan och Mattias kommer hit ikväll eller så...beror om jag orkar.

Kram

Inga kommentarer: