tisdag 25 november 2008

Har jag rätt att vara så här lycklig?!

Alltså jag vet varken ut eller in för jag är så jävlans LYCKLIG!!!! Kärleken bara spirar inom mig! Men har jag rätt att känna så?! Är så glad över att äntligen komma loss ifrån Tommy plus att jag har träffat X som jag har tänkt på så mkt under alla år!!!!

Jag känner inte ens skuld emot Tommy utan att jag ist är ärlig nu, det är det här JAG vill. Jag vill INTE leva med Tommy utan med X!!!! Han har ju alltid funnits kvar hos mig som sagt och jag kan inte förklara varför han är så speciell för mig. Men blir liksom lugn i hans närvaro! Känner att jag skulle kunna ligga och kolla på idol och tycka det var roligt!! Skulle tom kunna sitta och glo i en bil tillsamans med honom och bara känna glädje!



Tänk vad dagarna känns långa när man känner så här varje minut ifrån honom känns som 1 timme!





Ringde till mäklaren igår och det var ingen som hade hört av sig...blir TOKIG!!! Ringde även till familjecentralen och hon tyckte det var jätte bra att jag hörde av mig. Känner liksom att Tommy och jag måste fixa en massa praktiska saker som vi inte kan prata om utan nån annan närvarande. Tommy bara blir arg på mig och börjar skrika, och jag vet att han gör det pga att han är sårad. Han vet ju om X och han tycker att jag har vart otrogen. Kan ju dock inte hålla med om det då vi inte har gjort "det" än och jag har faktiskt berättat om X för Tommy. Tommy sa igår att våra 11 år inte har betytt nått för mig...och tyvärr så är nog den bittra sanningen faktiskt att de senaste 7 åren har jag inte brytt mig vidare mkt om honom har liksom bara kört på i det vanliga spåret...kämpa bara för att man har barn. Anser att det inte är rätt varken mot Tommy eller mig själv.



Berätta för tjejerna om X nu och de tog det skapligt jag sa att jag ÄLSKAR dem jätte mkt men att jag inte är kär i Tommy och att det ínte är snällt att ljuga för honom. Mina 2 stora älsklingar börja gråta för de vill så gärna att Tommy och jag ska fortsätta tillsamans och det förstår jag, men eftersom detta är en helt ny situation för dem så blir deras reaktion som den blir och jag sa att det är bra att gråta när man är ledsen och att man får vara det. Miranda är ju som hon är liksom bryr sig inte vidare mkt och det är ju skönt att jag bara behöver ta hand om 2 utav tjejerna.

Imorgon bär det ÄNTLIGEN av till Norrköping och nya lägenheten, men jag vet inte vad Tommy håller på med nu men han handlar väl i ren panik liksom.

Idag ska jag och Tommy på möte på Mirandas nya dagis...jobbigt men ska ju iaf träffa X innan så jag får positiv energi till max inför mötet med Tommy.

En sak jag bara måste berätta...igår när jag träffa X efter jobbet så sa han att hans föräldar bjöd med mig på julbord!!! Visst kan jag det om han vill har ju ändo redan firat jul med dem flera gånger fast för 11 år sen;)

Ha en bra dag
Puss och kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

klart att du har rätt att vara lycklig! Varför skulle du inte ha det? Efter allt du gått igenom så är väl du om någon värd att vara lycklig? Ställ dig inte den frågan utan säg istället "Ja, jag är lycklig och jag har rätt att vara det"

Om du mår bra Malin mår också dina barn bra till slut. Självklart blir det en stor omställning för dem, men de kommer få en mamma som är glad och orkar engagera sig! Det är det viktigaste! Det kommer nog vara kämpigt med Tommy, han kommer va arg och sårad ett tag...men inte för alltid! I slutänden är det här rätt beslut om det känns rätt för dig! Och all ilska och sorg kommer att lägga sig till slut.

Kunde inte låta bli att skriva detta...

Lycka till med flytt idag!

Kramar från Sandra