torsdag 27 november 2008

ÄNTLIGEN I MIN LÄGENHET!!!!

Kan ni fatta....jag ligger här på luftmadrass i min lägenhet tillsamans med X!!!! Visst är det ooooooooooooooooootroligt;)

Allt är så sjukt underbart och lättande att äntligen ha vågat ta steget från Tommy!!! Är bara så himla underbart skönt att ÄNTLIGEN slippa allt jävlans tjat och skit från honom. Får dock försöka att kämpa vidare ett tag då han verkar ha blivit störd till max! Men men får tänka på att han är sårad! Själv mår jag ju bättre än någonsin och är så himla glad att jag har lust att hoppa högt!!!!

Imorgon är det ju fredag igen...hinner ínte med att göra nåt men det är väl så livet ska vara att bara gå och vänta på att nåt någonsin ska hända...undra bara när?! Galen blir jag iaf på att inte få ordning på allt skit som har med allt gammalt att göra!

Helgen som kommer vet jag inte riktigt vad som händer och sker...MEN!!!!! Hör och häpna....fattar inte själv att jag ens vågar...men ska med X och hans familj på julbord!!!! Får väl se om jag överlever;) Antar det men det är ju inte säkert:)

Kram

Inga kommentarer: