tisdag 30 september 2008

Huvudvärk och stressfaktor

Gårdagen gick i huvudvärkens tecken, hade ont hela dagen! Antar att det är stressen jag känner inombords som visar sig genom detta...Känner att jag är så låg och okoncentrerad på jobbet nu att jag nästan är rädd för att jag ska få sparken! Men fan hur ska jag göra, jag vet att privat livet inte ska gå ut över jobbet men ibland kan jag inte rå för det. Kan liksom inte spela glad och lycklig på jobbet känner att jag har så mkt omkring mig som måste ordnas...men men...

Efter jobbet åkte jag först hem och starta en brasa, plocka upp det sista inför husvisningen och jag blev så glad och stolt över Meja, hon hade plockat ur diskmaskinen och ställt in allt i skåpen! Utan att jag ens bett henne göra det! Gud så gulligt gjort utav henne! Hon fick massor av kramar och pussar av mig och så sa jag att jag var så glad över att hon hade plockat ur diskmaskinen.GULLUNGE!!!

Vid 16,30 åkte vi ner till affären och köpte med oss lite fika till Kristina och hennes barn...hade vi dock inte behövt göra!
Kristina och 2 av hennes barn var inne i Norrköping och handla kläder till en begravning men kom efter 1 timma och då gjorde Kristina en smarrig köttsoppa! Gud så gott det var!!! Meja tog tom 2 portioner och Malou åt tom! Miranda "våga" inte smaka, men de är ju som de är mina underbara tjejer men jag och Meja gilla soppan iaf väldigt mkt. Det var även supergott bröd till som alla barn åt av! Till efterrätt hade Kristina gjort bland den godaste äpplepaj jag ätit!
Vi satt och prata en hel del om livet men vi får nog ta och ses lite oftare för ack så mkt vi har gemensamt. Trevlig kväll hade jag iaf. Vi kom hem först vid 20,45 och vi kolla det sista på Idol sen hoppa vi alla i säng. Alla tjejer somna som stockar bums och jag låg och löste korsord och vakna igen vid 22,45 av att lampan var tänd och tidningen låg över huvudet;)

Fick ett mail från mäklaren att det var 1 familj som verkade intresserade och skulle höras av under veckan...spännande...hoppas hoppas!
Skulle bara önska att nån kunde svara på min annons om min bil också! Men det är väl svårare! Kommer inte ha nån bil till en början iaf utan att när jag ser hur min ekonomi kommer se ut så kan jag börja tänka på en bil.

Idag ska jag iaf bara jobba halvdag, SKÖNT, eftersom Malou och Meja ska börja på sin "hemliga klubb" idag, eftersom det är första gången så ska jag skjussa dem ner till Valdemarsvik. Tar med mig Miranda också så kan hon och jag gå och fika eller nåt och titta lite i butikerna, älskar ju att shoppa men tyvärr säger plånboken ifrån just nu.

Kram

Inga kommentarer: