måndag 1 september 2008

Seg måndag

Uschan.......vill inte gå till jobbet idag har liksom inte tid...vill att detta dygn ska ha minst 48 timmar så jag hinner att städa och "piffa" huset inför korttagningen imorgon då mäklaren kommer. Känner mig konstig och velig, vad är rätt och vad är fel?! Nu är ju huset så snyggt inne så det ser nästan nybyggt ut....men jag vet att jag kan ju inte leva här bara för att det är snyggt just nu, jag vill ju ha ett liv där jag kan få träffa vänner utan att behöva be om ursäkt för det. Måste intala mig själv att DET KOMMER BLI BRA!

Igår måla jag det sista, Mirandas rum...det blev grått men snyggt. Så skönt att målningen är klar nu!!!
Sen åkte jag, Meja och Miranda in till min bror med familj eftersom Liam fyller 9 år idag. Han önska sig presentkort på CUBUS så vi köpte det och han blev glad. Åt dock glass där och blev dålig så vi var tvungna att åka hem för jag kände hur jag började bli matt och "burrig" i magen...

Kolla på Kalla fakta programet på tv4 om Arboga mordet...det är så vidrigt hur en människa kan göra nåt sånt! Jag tycker att mamman är så himla stark som orkar leva vidare! Fy fan så vidrigt utav denna människa om man ens kan kalla den människan för det! Nästan att det är ett odjur! Inte ens värd att få stanna kvar på denna jord!

Idag ska Anne hämta tjejerna så Tommy och jag hinner att piffa till här hemma, då kanske vi hinner nåt iaf.

Kram

Inga kommentarer: