tisdag 16 september 2008

När ska det...

Ja ni mina vänner, när ska Malou få bli frisk?! Idag stannar Tommy hemma då jag känner att jag måste jobba eftersom vi inte har några vikarier och Marie jobba flera timmar igår än vad hon ska. Plus att Tommy kan ju också vara hemma. Idag kommer ju plåtslagaren hit och fixar det sista med kaminen sen är den snygg igen...

Vet ni...jag har helt glömt bort att Miranda fyller redan på måndag, det var dagisfröken Malin som påminnde mig igår! SHIT vad ska jag köpa till henne då?! Tänkte åka in till city gross nu innan jobbet och se om jag hittar lite spindelmannen grejer och stålmannen och riddare, det är ju vad min 5 åriga tjej gillar:)

Så på söndag får det bli släktkalas för Miranda måste ta och ringa min bror, mamma, mormor och anne och säga till att de är välkomna hit på kalas på söndag! Fan jag som inte har tid med sånt här men sen är det ingen som fyller förrän Meja fyller 8 år den 17 december och det blir ju i samband med att jag flyttar.
Hitta en lägenhet idag i NT som blir ledig från och med 1 januari, så jag tänkte ta och ringa och höra om den idag. Skulle kännas så bra att veta var jag ska bo så jag kan börja planera färger, möbler och sånt. LÄNGTAR!!!! Plus att det ska bli så skönt att få vara ifred från Tommy helt och hållet nu går vi ju som på nålar och pratar typ inte med varann och så här ska vi ha det i flera månader till!!!! Hur ska ja stå ut och orka?!HJÄLP!!!

Igår på förmiddagen tog jag mig ett långt och varmt och helt underbar bad!!!! Raka benen, gjorde fotvård och smörjde in hela mig efteråt. Kändes så underbart skönt! Det var typ 2 gången jag bada här i detta badkar. Detta är verkligen inte nåt som tillhör vardagen här som ni säkert förstår! En lyx som jag ska unna mig oftare när jag flyttar!

Kram

1 kommentar:

marlu sa...

alva fyller faktiskt före ;)