söndag 28 september 2008

Så var det dags

Idag är det ju söndag och imorgon är det dags för husvisning! Så idag ska det putsas och gnolas här hemma...Meja har inte kräkts nåt inatt och så har hon ätit 1 burk champinjoner nu och mannagrynsgröt så hon är nog bra igen! Nu är det bara att hoppas att ingen av oss andra råkar ut för samma elände som hon. Orkar verkligen inte få magsjuka!
Inatt har vi sovit alla Nilssons tjejer i sängen...trångt och härligt;) När jag vakna så såg jag att Miranda låg och höll om Malou det såg så gulligt ut. Gud vad jag tycker det är mysigt att sova med tjejerna det blir så varmt och gosigt. Helt underbart att få Mirandas knubbiga fot rakt in i ryggen! Det är sant jag har alltid gillat det. Så jag fråga dem igår om de ville sova uppe hos mig hela veckan och vad tror ni jag fick för svar?! Jo det blev såklart ett Ja.

Berätta för Malou igår att hon ska få börja på "hemlig klubb" igen fast en ny, och hon blev glad. Hon gilla ju verkligen att få gå på det förra gången också. Det känns ju skönt att de vill gå på det iaf så jag inte får "tvinga" iväg dem.

Idag tänkte jag börja äta Nutrilett under 1 vecka då min matlust är lite si och så och orkar inte ta mig för att laga mat. Så jag har ställt mobiltelefonen på ringning när det är dags att äta. Jag är som skalman en ät och sov klocka. Jag väljer ju helt fel mat att äta nu bara skräp och halvfabrikat och jag känner att min kropp inte tycker om det. Så därför väljer jag att äta Nutrilett.

Igår la jag in en annons på blocket på min underbara bil, jag verkligen älskar den men känner att jag inte har råd att ha den kvar när jag flyttar. Så jag hoppas den blir såld. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Ni måste verkligen lyssna på låten som jag har som bakgrund på bloggen just nu, jag ryser när jag hör den! Tänk en sån bra låt och så sjunger Marcus Öhrn!!! Kan ju inte bli bättre! Jag känner att jag vill tjuta när jag lyssnar på låten och verkligen bara krama om Marcus!!!Gud så SNYGG han är!!!

Igår skulle jag ladda hem lite grejer och då var jag tvungen att gå in på Tommys sida...skulle jag inte ha gjort! Fan vad han är äcklig!!! Han besöker sidor om eskort flickor! Jag vet att för nåt år sen så kom jag på honom sitta och porr surfa och nu gör han det igen! Jävligt äckligt!!! USCHAN!!!! Hur fan kan man vara så låg att köpa sex?! Denna man är jag gift med!!!Tur att vi håller på att separera, för det är bland det äckligaste jag vet!

Kram

Inga kommentarer: