tisdag 23 september 2008

joligt!!!

Gud jag tror inte ens jag behöver förklara min längtan tills den 1 december!!! Kan helt enkelt inte sluta tänka på det, det ska bli så underbart skönt!!! Imorgon ska jag ju gå och skriva kontrakt på lgh!!!LYCKA!!!

Igår efter jobbet åkte jag in till centrum och gick till Lindex eftersom jag fått en rabatt på 25% på ett helt köp;) Hitta en svart polo klännig och svarta leggins och 1 svart bh och en puma perfym till mig köpte leggins och tunika till tjejerna! Roligt att shoppa;) Plus att jag har beställt en massa kläder från ellos som hade kommit igår!!! Gäller att passa på;) Skönt att ha nya kläder för jag märker att alla mina gamla vinter/höst kläder stinker svett även fast de är nytvättade!!! Visst är det vidrigt! Men nu är det andra bullar som gäller ska bli snygg!!!

Prata just med min vårdcentral...ska ju på återbesök och ta prover eftersom det är 1 år sen op...gud vad jag avskyr vårdcentralen i söderköping!!! De är så dryga!!! Ssk som ringde mig sa " om du har gjort din op i stockholm så ska du inte komma hit"...tänk att man måste förklara allt!!!Eftersom jag gjort min op privat så behöver jag inte åka upp till stockholm för att göra återbesöket....men men min läkare på vårdcentralen skulle ringa upp mig om en vecka!!! Man får inte ha bråttom här inte!


Nu är jag ju hos min syster, ska snart åka till jobbet börjar 9,30 idag men slutar dock inte förrän 16! FY!!! Men skönt att inte behöva åka så långt efter jobbet! Är ju hemma på nolltid!!!NICE!!Plus att det är så skönt att slippa se Tommy och höra hans eviga skrik och tjat och släng och stånk i dörrar och sånt! På fredag kommer jag hem till Ringarum igen...och i helgen blir det röj inför husvisningen på måndag! Önska mig LYCKA TILL med hus försäljningen!!!

Nu ska jag surfa vidare

Kram en lite lyckligare Malin än på lääääänge!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Glömde hälsa grattis till Miranda! Gud så stora våra småttingar börjar bli!

Skönt att höra att du mår bättre! Och jag är verkligen glad för din skull att du fick lghten! Givetvis önskar jag dig lycka till med husförsäljningen!

Kram!