torsdag 18 september 2008

Torsdag

Idag ska Malou och Meja iväg på vandring med skolan och min mamma ska med. Det var Meja som ville det eftersom inte jag kunde följa med. Så nu har jag packat matsäck åt dem enligt deras önskemål.
De ska vandra hela dagen mellan 9-15 så de kommer nog vara trötta ikväll. Miranda ska följa med mamma hem och sova kvar där över natten och jag ska sova hos min syster i natt eftersom jag ska till psykologen och så ringde Jadde igår kväll och fråga ifall jag hade lust att komma till henne och fika efter jobbet och självklart vill jag det! Jadde är ju en sån underbar människa att ni alla där ute som inte känner henne ska vara väldigt avundsjuk på mig för att jag känner henne!!

På söndag kl 14 blir det släktkalas för Miranda...väldigt enkelt inget pjosk så att säga! Men Miranda blir ju glad att bli firad.

Om jag säger så här....JAG MÅR SKIT! Finner inte ens ord över hur det känns innombords hos mig just nu, börjar känna igen mina tecken på deprission....benen och armarna börjar domna bort, trött och har helt enkelt ingen lust för nåt! Vill bara ligga i ett mörkt rum och få dagarna att gå och få vara i fred och tjuta! Jag står inte ut med att bo under samma tak som Tommy....känner att min lust för livet är skit! Tycker att jobbet är jobbigt och då får ni tänka på att jag har världens bästa jobb!!! Men jag har liksom ingen gnista för nåt!!!!! Måste kämpa, jag ska stå rakryggad när helvetet är över! Vill här ifrån NU!!! Bara åsynen utav Tommy gör mig irreterad!
En undran jag har är att "varför ska han kunna gå upp 30 minuter innan han åker" medans jag måste gå upp 3 timmar innan jag ska åka till jobbet....jo för att han tror tydligen att tjejerna gör allt av sig självt! Och att huset sköter sig självt! Fy fan vad skönt det ska bli när jag SLIPPER honom! Då kanske han inser att saker och ting inte flyger fram!!!

En bra sak iaf!!! Idag så ska jag äntligen hämta min mobiltelefon!!! LYCKA!!!ÄNTLIGEN!!!!

Kram

Inga kommentarer: