söndag 21 september 2008

Söndag

Japp söndag står det i kalendern idag, det blir släktkalas...orkar egentligen inte men men, vad gör man inte för sina barn. De kommer vid 14 tiden och det är ju bara mamma, pappa, anne, mikael, marie och noel så det är ju inte så många.

Igår hade jag en riktig depp och tråk dag! Sov igenom största delen utav dagen. Skulle egentligen ha velat åka in till stan och handla lite kläder men orka inte. Så jag låg här hemma i myskläder och kände mig allmänt SKIT!!! prata med min syrra ett par gånger det var det roligaste som hände mig under lördagen. Gick och la mig för natten kl 21 och då hade jag sovit framför tvn sen kl 18. Gud jag förstår inte hur jag ska stå ut med att bo i detta, känner att jag blir för deppad utav min situation! Jag orkar inte ens bry mig om nåt här hemma för bara åsynen utav Tommy gör mig så irreterad! Jag liksom får panik, kan inte nån komma och vifta med ett trollspö NU!!! Så allt bara blir bra! Fan jag orkar inte hur ska jag stå ut med detta hela hösten?! Jag blir illamående utav bara åsynen utav Tommy, han beter sig som ett svin emot tjejerna. Skriker och gapar så fort de inte lyder hans order på sekunden! Igår sa jag åt honom att "han får mer än gärna ta ut sin ilska på mig, men inte på barnen" då får jag till svar "som du beter dig har du inget att säga till om" alltså han menar att jag vill separera. Men han fick nog lite ångest iaf för efter ett tag när Malou kom ut ur sitt rum krama han om henne och hon grät då. Malou är ju redan så skör så Tommy behöver inte hjälpa henne till att må ännu sämre! Tommy måste liksom fatta att han inte kan bete sig hur som helst! Det blir bara värre och värre ju mer han gör! Gud jag blir illamånende nu när jag skriver om det för jag är så jävla irreterad på honom! Gubben har sovit i soffan nu i ett par nätter och det gör mig så irreterad det också, alltså så här är det, allt han gör gör mig irreterad! Och i det här ska jag leva ett par månader till liksom....HJÄLP

Igår kväll när jag just hade gått och lagt mig ringde telefonen, det var Freddan...hur kunde jag tro nåt annat?! Jag som hade tänkt att smsa Marie och säga till om att hon skulle se till att han inte ringde...men gjorde det inte och då ringde ju han som vanligt när han festar hos Marie;) Mig gör det ju inget men Tommy blir ju sur som ett bi! Och jag orkar liksom inte det!!! När jag la på med Freddan så sa tommy "vem var det, vad ville han?"...jag svara bara "Freddan och han ville bara prata". Varför ska ens Tommy egentligen bry sig?! Han säger ju till barnen att vi inte är ihop längre så då borde han väl för FAN inte bry sig om vem jag pratar i telefon med?! JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ TOMMY SÅ FY FAN!!!!!

Nähä nu orkar jag inte skriva mer om mitt ointressanta liv och mina tråkiga dagar...

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag lider med dig och jag blir förbannad när jag läser att han beter sig som ett svin mot sina barn!

Vad som än händer så måste man ju faktiskt skona barnen så mkt det går... han gör det ju inte lättare för dem genom att visa sig arg och irriterad emot dem. Det enda han gör är att skuldbelägga dem genom att göra så, han visar att han är irriterad emot tjejerna vilket gör att de tror att allt är deras fel...

Stor kram från mig!