måndag 22 september 2008

Miranda 5 år *grattis*

Idag fyller alltså min bebis 5 år, lilla hulliganen! hon är för go! Vi sjöng för henne och kom upp med tårta med 5 ljus i såklart! Hon vakna inte under våran första skön sång så vi fick ta den en gång till och då slängde hon täcket över huvudet;) men tillslut titta hon upp och blåste ur ljusen...visst är de för roliga.


Igår hade vi ju släkt kalas för Miranda och hon blev så glad över sina presenter...hon fick en skatebord!!! Och en cykelsits till hennes dockor och såklart en massa annat men det var det bästa som hon tyckte. Vi åt tacogratäng och fika på en hel buffe med bullar, kakor och tårta. Miranda var som sagt nöjd, och det är ju huvudsaken!


Igår innan släkten kom så var Tommy och jag så osams att jag hade lust att slå till honom! Så nu har vi iaf beslutat att detta går INTE! Så idag ska jag åka till min älskade och underbara syster som låter mig bo där varannan vecka fram tills jag får min lägenhet. Sen kommer Tommy bo hos sin mamma varannan vecka så vi slipper se varann! SKÖNT! Får se hur det kommer att urarta sig...hoppas på det bästa. Så idag ska jag ringa till ståhl och säga att jag jätte gärna vill ha lgh från 1 december! Håll tummarna nu. If det blir så så kommer jag och Miranda flytta dit först och så Miranda vara hos Tommy på helgerna och Malou och Meja hos mig på helgerna eftersom jag verkligen inte vill att Malou och Meja ska byta skola 3 veckor innan jullov! Men sen kommer de att bo hos mig i veckorna tills huset är sålt och Tommy fått en lgh.
Jag fattar inte igår när Tommy och jag "prata" med varann så sa han att min gbp op inte har fört nåt gott med sig för hans del....och jag sa men det har det för mig! Alltså så menar han att det var bättre förut när jag låste in mig själv och inte ville visa mig för folk!

Tommy vill alltså att jag ska se ut så här! Detta är ett kort taget på mig samma dag som jag opades alltså 24 september 2007! Aldrig att jag ska tillbaka till denna vidriga kroppshydda!
Känner ist att detta med att vi kommer att separera eller skiljas kommer att bidra med att jag äntligen kommer ta mig tid att faktiskt ägna mig åt motion!!! När jag gick på friskisk och svettis förut så blev han ju sur de kvällar jag åkte iväg!!!
Gud vad jag längtar tills jag är FRI på riktigt från honom!!!!


Kram

Inga kommentarer: