lördag 27 september 2008

Vilken underbar natt!

Gud vad det var skönt att komma hem igen igår! Och vilken underbar natt jag haft! Jag har sovit som en prinsessa! Åh vad jag älskar min säng! Tror inte ens jag har drömt nåt i natt! Malou har sovit hos sin kompis i natt så Miranda och Meja sov hos mig så jag låg i mitten och hade båda gosingarna på varsin sida. Meja vakna dock vid 5,30 tiden och hade ont i magen så vi två gick upp då medans Miranda ligger och sover än.
Så härligt det var igår när jag kom hem jag märkte faktiskt att tjejerna hade saknat mig då alla tre blev så glada särskillt Miranda hon bara skrek "mamma, mamma, mamma" gullungen. Mamma och pappa åkte nästan direkt så det var ju skönt så jag fick vara ifred med tjejerna en stund innan Malou drog i väg. I kväll ska Malou iaf sova hemma för det bestämmer jag, vill gosa med henne också!

Vid 13 tiden kommer ju Carina tänkte bjuda henne på kyckling gryta och pasta hoppas jag lyckas;) Kul att träffa kussen, det är ju inte för ofta så att säga och hon är ju en riktig energi källa! Det är inte ofta som hon inte skrattar! Såna människor behöver jag runt omkring mig nu!

Annars så kommer nog denna lördag vara lugn ska åka ner till macken och hämta mina paktet från Ellos och Panduro!!!YIPPIE!!! Spännande!

Igår ringde föresten familjecentralen igen, det är samma kvinna som har hand om barngruppen som jag och Tommy ska gå och prata med och det är ju bra för då kommer hon ju få höra både min och Tommys version samtidigt som hon hör tjejerna. Jag sa att vi behöver en tid snarast då Tommy och jag inte kan prata med varann och att det dels är därför vi har gjort så här nu. Eftersom Tommy inte vill prata med mig förrän vi är på familjecentralen och man kan ju inte gå omkring i ett hus och inte prata med varann i flera månader och leka att allt är normalt! Så hon skulle försöka hitta en tid snarast! Hoppas det går fort nu!

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

hej... skönt att komma hem till tjejerna kan jag tänka mig! Och sova i din egen säng!

Ja, det blev en helomvändning, men ändå inte. Vi kom fram till att vi vill försöka igen men att det krävs stora förändringar. Jag "bor" lite i den lilla lägenheten, tills någon annan vill hyra den, och vi ska gå i famrådgivning ändå. Just för att vi inte ska hamna i samma situation igen. Vi är båda medvetna om riskerna och vi är båda överens om att vi vill det här. Det känns bra,men samtidigt lite skrämmande. Men jag tror faktiskt att det kommer bli bra den här gången.

Kram sandra!