onsdag 10 september 2008

Ytterligare en vaken natt!!!

Snacka om att jag är TRÖTT!!! Natten i natt har jag vart vaken IGEN!!! Men denna natt har Malou kräkts! Antagligen så tål hon inte pencelin tabletterna så jag ska ringa till VC nu kl 8 för att be om annan sort. Jag prata med sjukvårdsupplysningen i natt och de sa att det är vanligt att man inte tål tabletterna eftersom de är rätt starka för magen...TYPISKT! Idag ska mamma vara här och även imorgon men på fredag ska jag vara hemma med Malou eftersom hon är så pass sjuk så får hon vara hemma hela veckan. Får se om vi bara går upp till skolan och tar kort eftersom det är foto tagning på fredag. Malou är så nervös över att hon kommer efter i skolan så jag ska även hämta hennes mattebok idag så hon kan räkna lite när hon orkar. Stackars lilla Malou...


Igår var iaf mäklaren här och tog kort och så, så vårat hus kommer komma ut på hemnet inom kort. Det ser riktigt bra ut...bor verkligen jag här?! Visningen är planerad till den 29 september, självklart kommer jag lägga in länken när huset är ute på hemnet så ni kan gå in och titta där...och önska mig ett stort lycka till nu! Nu måste vi bara hitta en plåtslagare som har tid att komma och hjälpa oss att ordna till plåten runt skorstenen. Nån som har förslag på nån bra plåtslagare här i närheten?! Ringarums plåt låg tyvärr efter så det var 1 månad innan de kunde komma hit! Och det är ju alldeles för lång tid tills dess.

Ringde min chef förut och sa att jag blir lite sen eftersom jag inte vill lämna Malou själv ifall hon kräks under tiden hon är själv mamma kommer med bussen kl 9,15 och jag måste åka senast 9 för att hinna. Men min underbara och snälla chef skulle stämpla in mig och blev glad över att jag ringde och sa till att jag blev sen. Hon är så bra min chef. Rak och samtidigt så snäll och förstående!

Jag kan inte ens förklara hur mkt jag längtar tills denna period är över för nu är det för mkt runt mig känner jag. Vill bara komma till min nya lägenhet och få ro och få en chans att börja hitta mig själv! Imorgon ska jag till psykologen, men tror nog jag får ta och avboka det för jag känner att jag inte hinner eftersom det är underhållning på jobbet kl.14 till 15 och jag ska egentligen vara hos psykologen kl 15...Känns så om det är omöjligt eftersom det är ca 3 km dit från jobbet...Tänk om jag kunde klona mig!!!

Kram

Inga kommentarer: