fredag 26 september 2008

Så var det fredag igen...

Idag bär det av till Ringarum igen efter 1 vecka hos min syster i Norrköping! Vad skulle jag göra om inte hon fanns?! Bo hos mamma och pappa?!ALDRIG! Då skulle jag hellre bo med Tommy resten av mitt liv! Så då förstår ni säkert att det är bland det värsta som skulle kunna ske!

Igår var det dags för psykolog besök....blandade känslor....det är ju liksom himla jobbigt att gå dit nu eftersom allt är kaos och jag måste ju sätta ord på allt det duger inte att säga att det är för jävligt! Känner att jag saknar barnen och är så ledsen för att jag är en dålig mamma som förstör för dem genom att välja att riva upp deras trygghet i huset coh med deras kompisar och så! Men det kommer bli bra i slut ändan...intalar jag mig själv iaf.

Igår ringde en kurator från Valdemarsvik så Malou och Meja ska få börja gå i en "hemlig klubb". En barn grupp med totalt 6 barn som alla har skillda föräldrar och har nån förälder som mått dåligt eller mår dåligt. Så jag tror att dessa 6 barn kommer få en bra tid tillsamans. De kommer gå tisdagar kl 14-16 nere i Valdemarsvik och de kommer bli hämtade med taxi, visst är det helt otroligt!!! Så jag måste bara kontakta deras lärare och berätta att de behöver sluta tidigare.
Malou gick ju på en "hemlig klubb" för nåt år sen och hon gilla det ju jätte mkt, tror hon tycker det är så skönt att träffa andra barn som också har det mindre roligt hemma. På tisdag ska jag köra dem och träffa kuratorn som kommer vara där under tisdagarna, men jag ska inte vara med utan bara "heja" på kuratorn och så.

Till denna natt tog jag två atarax, alltid nåt man lugnar ju ner sig iaf...och jag somna! Jag har sovit!!! Är så glad! Måste verkligen be om nåt att sova på det värsta är att jag blir "bakis" dagen efter...pest eller kolera?! Ja så känns nästan allt i livet nu som ni kanske förstår.

Kram

Inga kommentarer: