måndag 15 september 2008

Japp!

Så var bloggen låst för icke utvalda personer så att säga...det är endast personer som jag lagt till i en lista som får läsa min blogg ett tag framöver iaf.
Det är nämligen så att människor dels nere i Gusum har börjat att prata en massa skit som INTE stämmer! Snacka om att det finns människor som inte har nåt eget liv utan måste börja hitta på saker att prata om! Ska bli så jävla skönt att vara härifrån om ett par månader, jag själv har aldrig "gottat" mig i andras människors liv här nere...vet knappt vad mina grannar heter. Det jag skriver om i min blogg har ju vart tillgängligt för alla dels för att jag känner att det är inget konstigt jag har skrivit om och så plus att vi är väl för sjutton inte den första famlijen som ska separera?! Men tyvärr så är infödingarna här i ringarum och gusum så oooooootroligt efterblivna, de har ju liksom inget liv förutom att jobba och "leka" lyckliga familjen! Ska bli SÅ skönt när jag kommer in till Norrköping och kan vara "anonym" igen! Där ingen ens bryr sig! För de har själva ett liv där det händer saker som de tar hand om!!!

Helgen som har vart har Miranda haft kalas på busfabriken, Meja, Miranda och jag stanna kvar över natten hos min syrra eftersom hon dels hade sina barn denna helg och så jobba jag xtra på plan 3 på söndagen mellan 7-10. Igår söndag så var Miranda och Tommy till söderköping eftersom det var medeltida dagarna. Miranda älskar ju riddare och allt sånt där "grabbigt" men jag är ju faktiskt mindre road utav det så det gjorde inte ett dugg att Meja och Malou inte ville gå för då hade jag en anledning till att slippa gå. Så jag åkte hem och rensa ur Mejas rum ist 1 stor sopsäck med fula kläder och halvtrasiga leksaker. Idag är det Malous tur och det blev 1 säck där också! Det är så skönt att rensa ur!!! Plus att det blir mindre att flytta och varför ens flytta med skit grejer?!

Själv tycker jag det är skit jobbigt situation här hemma!!! Hur fan ska jag stå ut att bo med Tommy hela jävla hösten?! Bara tanken gör mig så frustrerad!!! Jag blir irreterad bara av att se honom! Plus att han är så jävla dryg!!!! Gud om det ändo kunde vara 1 januari NU!!!!

Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej vännen !
jag vill också ha första januari här nu 1 men av andra anledningar ! fniss! tycker du är duktig somkämpar på ! skit snack i gusum och ringa rum, jaa du, jag undrar vad som sägs om mig ! men men det jag inte vet ska jag väl inte lida av !

hur mås de annars ! kram !