måndag 29 september 2008

Visnings dags

Idag är dagen D, det vill säga visning utav huset! Hoppas hoppas!!! Att det kommer gå bra och att någon vill köpa det för priset vi har satt.
Under tiden ska vi till Kristina och hennes barn. Vi skulle käka lite middag och umgås. Kulirulans, Kristina har separerat också, hon flytta i maj och de håller på än idag och ordnar upp allt så vi är i lite samma situation. Kristina var med om nåt hemskt förra söndagen hennes pappa skulle åka hem (han bor i Kalmar) och hade kört av vägen och krockat med en bil och dog! Föraren i den andra bilen gick också bort men 4 passagerare klara sig! Fy fan så hemskt att förlora nån i nåt så tragsikt som trafikolycka! Jag fann inga ord när Kristina berätta om detta!!!

Idag känns det lite bättre igen...vet itne varför jag känner mig så ledsen och nedstämd det är ju jag som har tagit besltutet om att separera! Jag vet ju att det egentligen är det rätta beslutet eftersom vi ständigt tävlar med varann och tillåter inte varann att ha nån egen tid med vänner, och jag kvävs ju utav det. Men som man säger "Man vet vad man hade först när det är borta".

Kram

Inga kommentarer: