fredag 19 september 2008

Kollat lgh!

Idag ringde jag ett hyres bolag och vet ni vad det var en 4;a ledig som jag var och titta på efter jobbet...den är dock ledig redan den 1 november...men ska ringa tillbaka till dem på måndag och säga att jag iaf är intresserad så får vi se om det går att lösa! Så underbart ifall det går!!!

Har sovit hos min syrra i natt för igår efter jobbet var jag ju till Jadde och hon bjöd på god mat och smarrig paj till efterrätt;) Var kvar där ända till 19, då begav jag mig till Marie och vi kolla på IDOL och fika på smarriga kakor som jag fick med mig från Jadde*gullan*

Besökte ju även pyskologen igår och berätta att jag känner mig trött och sliten men absolut inte ledsen och hon sa att det var helt normalt att hon skulle tycka det var konstigt annars...idag känner jag mig bättre men veckan har vart väldigt jobbig! Men nu är det ju en skön helg iaf, dock tillsamans med Tommy som jag känner att jag har mindre lust att umgås med eftersom det är "tryckt" stämmning här hemma.

Söndagen är ju räddad i och med att vi ska ha släkt kalas för Miranda som fyller 5 på måndagen....men hela lördagen får se vad som händer imorgon.

Kram

Inga kommentarer: