torsdag 25 september 2008

Torsdag

Ja ni kära vänner....vart ska jag börja?! Hann inte skriva igår eller rättare sagt tog mig aldrig tid för det. Jag bor ju hos min syrra denna vecka och imorgon ska jag "hem" till Ringarum igen och vara med tjejerna. På lördag kommer Carina och firar Miranda det är ju roligt. Söndagen kommer jag städa eftersom det äntligen är visnining på måndag!!!JIPPIE!!! Hoppas det kommer gå fort och smidigt så det inte blir flertalet visningar!

Igår var jag och skrev på kontrakt på MIN lägenhet!!!! Flyttar in den 1 december! Är så glad och längtar tills dess. Ska bli så skönt när jag äntligen har MITT egna hem att bo i. Håller på och planerar möbler och vem ska ha vilket rum...tänker så mkt att jag inte kan sova. Har en massa tankar i huvudet att jag är uppe i varv hela tiden...ska faktiskt fråga min psykolog i dag om de kan skriva ut sov tabletter åt mig igen...för jag måste sova. Inatt har jag vart vaken flera gånger och kan inte somna om...Kl 4 gick jag upp och rökte tom för jag blev så trött på mig själv plus att katten bet mig i tån!

Igår var det min 1 års dag som opad, eftersom jag inte är hemma har jag inte vägt mig..så jag vet inte vad det är för siffror på vågen...
Tänk förra året så blev jag opad och detta år skerv jag kontrakt på en lägenhet!!! vilket magiskt datum 24 september är för mig!!!! Undra vad som händer nästa år?!

I tisdags åkte jag och min arbetskamrat till Korg och möbler och köpte en spegel till jobbet! Vilken underbar affär har inte vart där på 100 år hade tom glömt bort den! Hitta så mkt möbler och grejer där som jag VILL ha till mitt nya hem! Så jag prata med dem och fråga om leveranser och så så om jag kom in i slutet av oktober så skulle allt finnas hemma till 1 december!!! Ska bli så kul och dyrt;) att handla då!!!!
När jag släpte av Marie vid ett fik så blev jag påkörd bakifrån av en bil!!! Jag stod vid ett rödljus och tjejen i bilen bakom kolla inte! Behöver jag säga att jag blev LIVRÄDD?! Inget större hände med min bil blev några små repor men inget att göra nåt åt, hennes bil gick dock sönder. Hela kofångarn fram krascha...stackars henne. Dock så knäckte det till i min nacke så jag så himla ont! Så jag har anmält till försäkringsbolaget ifall det blir nåt i framtiden...jag är stel som en cement klump nu!

Efter jobbet i dag ska jag åka och handla med min syrra, undra om jag behöver handla nåt hem?! Men jag orkar inte handla nåt idag får se i morgon.

Kram

2 kommentarer:

elin669 sa...

hej tjejen. va skönt att din ett års dag också kommit nu !! grattis, hoppas att vikten visar det du vill sen när du kommer hem...
kul att du fått lägenhet, då ska jag komma in och fika med dig ! lovar, om jag får alltså ! ha de gott så hörs vi !

kram !

Felicia6 sa...

Grattis på ettårsdagen gumman!!! Och vad roligt med lägenheten! Då kommer vi ha nära till varann då jag är nere i norrköping, det blir "kulirulans" det som du brukar säga ;)