söndag 14 september 2008

Imorgon

Ska bara berätta för er som känner er träffade att from imorgon måndag kommer jag att låsa min blogg, så sorry då är erat samtalsämne slut!!! Vad ska ni då hitta på för roligt och snaskigt att prata om?! Tråkigt och synd att människor i små orter inte kan vara normala och förstå att livet är berg och dal bana och det jag skriver om inte är UNIKT för fem öre!!!
Tycker bara så synd om er för att ni inte har nåt intresantare att prata om än mig och min famlilj...ni känner ju inte ens mig!!! Plus om ni undrar om nåt varför då inte ringa upp mig ist för att börja snacka?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Neejj...
Va tråkigt..., jag brukar ju läsa här, hittade hit via viktforumet..

Vet mycket väl hur "by-skvallret" kan gå, bor själv i en liten håla i norrland...

Önskar dig iaf all lycka med ditt (nya) liv..

Anonym sa...

Tycker också att det va synd, men jag kan förstå att du väljer att låsa den.
Hittade också hit via ett viktforum.
Lycka till med allt
Erika (saga74)

Alexandra sa...

tycker att du gör helt rätt! Och tack för att jag får läsa ;)

Vi måste höras snart!

kram kram
Sandra