lördag 30 maj 2009

Lördag kväll...

Sitter här hemma hos Steffe,en vän till Broman, grabbgängetspelar nåt slags poker spel och jag sitter och skrattar åt dem för de spelar som om det handla om flera miljoner MEN det handlar om 400 kr!!!:) Men det är dock roligt att titta på dem;)
Igår kom Marie och Cissie hem till mig och så kom Micke och Fredrik....det blev ett antal x öl!!!! Jag blev lite väl rund och go om fötterna så att säga.....men men sånt man får leva med;) Var ju tvungen att fira att huset äntligen inte har nåt med mig att göra:) Men hade en trevlig kväll! Broman var dock för full för att komma in på Harrys så vi gick mellan trädgårn och Olearys innan vi väl gick hem till Älsklingen;)

Tidigare på dagen var jag på stan...så nu är jag INGEN husägare längre!!!!JIPPPIE!!!!!! Äntligen är hus historian ett minne blott iaf!!! Efter mäklaren träffa jag syster yster och vi tog en vepa runt stan...tog lunch på Fräcka fröken...och så kom Carina förbi så hon åt upp min mat;) känns ju bra iaf att inte behöva slänga en hel portion;) Sen tog vi ett varv på stan och jag gjorde ett riktigt KAP!!! Hitta ett par PUMA sneakers för 200 kr!!! LYCKA:) Tänk att man kan ha sån tur ibland:) Tänk att även jag kan ha sån tur! Köpte även en bikini åt Malou för 40 kr på Stadium!!! Billigt!

Tidigare idag har vi vart till mormor i LKPG, hon var så glad över att äntligen få träffa denna underbara man,...ja det är Broman jag menar:)
Vet ni vad?! Igår när jag var på stan så kände jag för att köpa blommor till Älsklingen för att överraska honom när han kom hem från jobbet efter en lång och jobbig arbetsvecka...det blev någravita fina blommor iaf:) och han blev glad och det är huvudsaken!!!:) PUSS PÅ DIG SÖTNOS:)

Som sagt nu sitter jag här hos Steffe och skrattar åt dem när de spelar poker på blodigt allvar;)

Uppdaterar er mera imorgon eller så;)

Ha det så bra
Puss

1 kommentar:

Alexandra sa...

Gud vad skönt att för dig att huset äntligen är sålt nu! Och att du inte behöver bry dig längre. Tänk att när man är mitt uppe i det jobbiga tror man aldrig att det ska komma någon ljusning... men det gör det! Allt ordnar sig till slut hur jobbigt det än må vara!

Kram på dig vännen min!