fredag 29 maj 2009

Snart INGEN hus ägare längre!!!!!!!!!!!!!!

Japp idag är det dagen D!!!! Huspappren ska skrivas kl 10 ska vi vara hos mäklaren! Sen slipper jag iaf det bekymmret! Och det känns så underbart att jag inte kan förklara det i ord liksom!!! YIPPIE! Ska fira ikväll:) Undrar bara en sak och det är vart skillsmässo papprena har tagit vägen, det har inte kommit nåt på posten än och skillsmässan skulle gå igenom 12 maj!!! Måste nog ta och ringa tingsrätten om inget dimper ner i brevlådan under veckan liksom!!! Blir ju nervös att vi ska missa nåt papper liksom!

Igår skulle jag ju egentligen ha gått vårruset med mina arbetskamrater...men jag gick hem kl 13,30 eftersom jag blev yr, dommningar i benen och halsen känndes som en svullen ballong! Gick hem och sov....vakna av att min psykolog ringde och hörde hur det var med mig...sa som det var och vi boka in en tid till nästa torsdag...känner dock att jag måste säga åt henne att jag inte behöver ha vecko besök hos henne längre då jag inte har några större problem med livet liksom det är ju bara såna problem som varje människa här på jorden typ har;) Jag vill ju liksom inte ta livet av mig längre...tänkte dock föreslå att vi kan ha nån slags telefon kontakt då och då ifall mitt liv skulle rasa igen...vet inte vad hon tycker om det men det skulle kännas bra för mig iaf att ha en sån "backup" så att säga.

På kvällen gick jag och Miranda och Meja bort till Moas fotbollsträning...Miranda tycker att det är roligt att titta på henne...vet fakiskt inte varför. Innan vi gick så sa Miranda såhär "Mamma, jag saknar Broman..." visst är det lite charmigt att hon säger så, det betyder ju att hon iaf tycker om honom;) Jag berätta det för Broman att hon sagt så;) Efter fotbollen så åkte vi ner till stan för att titta på Johan Palm och EMD...tyvärr var Danny magsjuk så han var inte med, men Miranda tyckte nog de var lika bra för det:) Träffa även Sussie och Matilda där så nu har Sussie fått träffa Broman också;)
Miranda och Meja blev lite "besvikna" över att de inte fick vara själva med Broman, utan mig alltså...men eftersom jag inte skulle gå vårruset så kände jag att jag inte ville "belasta" honom med mina två ligister! Men det kommer säkert en annan gång då jag behöver hjälp av honom och de kommer få vara med honom ensamna utan mig.
När vi åkte hem så träffa vi på en tant på bussen...Miranda satt ju och var sur och tjöt pga att hon inte fick en hamburgare på Mc donalds...så tanten börja prata med Miranda och tillslut blev Miranda glad och så fick vi bullar som hon hade bakat;) Vilken söt tant va?!
Väl hemma blev det varm choklad och rostad macka och en bulle;) Så tjejerna blev riktigt socker chockade lagom till sängen...inte vidare bra men men man kan ju inte alltid vara perfekt, eller?! Miranda somna nog först vid 22,30 tiden och hon ligger och sover än i sängen har försökt att väcka henne sen kl 06,30!!! Men har iaf klätt på henne, så det är ju tur att hon inte börjar dagis förrän 9,45 idag!

Efter mäklaren ska jag träffa Jadde och Carina!!! Det ska bli så KUL!!! Vi ska ju till Unnersta!!! Hoppas jag hittar nåt riktigt fint! Plus att det är så trevligt och mysigt att vara med dem! Saknar mina gamla arbetskamrater så mkt!!! Önskar att de kunde jobba med mig! Men tyvärr så går det ju inte! Efter Unnersta så bär det av ner på stan och hoppas på att göra nåt fynd:) Det är ju marknadspriser på en massa med grejer!!!! Sen är det systemet som gäller och sen försöka att piggna till för att fira att huset är sålt!!!

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: