lördag 16 maj 2009

Didn`t we almost have it all?!....

Ja ni dagarna går och jag försöker förstå vad jag gör om dagarna eftersom de bara försvinner men känns som om jag aldrig gör nåt liksom...men det är tydligt att jag ändo gör eftersom dagarna försvinner snabbare än snabbast liksom! Idag är det ju redan lördag eftermiddag....

I torsdags iaf så var Malou hos mig, vi gick på cirkus med syster yster och hennes söta små charmtroll;) Men ack så kallt det var att sitta där i 2 timmar när jag äntligen var hemma så var jag snabb ner i ett VARMT bad! Var ju tvungen att försöka tina upp liksom...
Fredagen...ja...efter jobbet åkte jag och Malou ner till Ringarum för att börja städa i huset....åkte hem igen vid 19 tiden...sen en snabbis hem och in i duschen hade bestämt med Mattias att vi skulle gå till Trädgårn och ta en öl...Lämna grejer hos Broman och då sa han att nåra vänner till honom ville att han skulle komma till trädgårn också...så sagt och gjort så svira favorit mannen om och blev en riktig goding...jag stack hem till Mattias och drack en öl under tiden...sen ner till Harrys...ja vi kom inte längre då Bromans vänner var där...satt och prata och hade det riktigt kul...gick hem igen vid 23 hugget eftersom både Broman och jag skulle upp tidigt idag...och nu sitter jag här...har vart i Ringarum för sista gången! Nu är huset städat och klart!!!Nu finns bara spår kvar från mitt liv kvar...men ÄNTLIGEN är det över! Mattias och Fredrik följde snällt med och klippte gräset och hjälpte mig med det ena och andra i huset! Ett stort tack till er sötnosar:) ÄLSKAR ER trots att ni är aningen galna;)

Ska ta mig i kragen nu och hoppa in i duschen för att sen bege mig ner till älskling:) Tänker pussas och gosas!!!JIPPIE!!! Och nu är jag ju barnledig hela veckan!!! WOW!!! Ett nytt liv!!!

Ha en bra dag

Puss

Inga kommentarer: