lördag 9 maj 2009

Bad dags:)

Idag vakna jag och har så ont i halsen och snorig!!! Har lust att hugga bort huvudet nu! Fan varför ska jag bli sjuk nu för?! Orkar inte det liksom plus att jag har absolut inte råd att vara hemma från jobbet!!! Men men det är bara att bita i det sura äpplet så att säga, har inget annat val liksom!
Igår tog vi oss en promenix ner till Broman, Moa och Anton...vi åt smarrig curry kyckling med ris;) Sen åkte barnens godis påse fram och de kolla på Talang...Medans jag och Broman satt i köket och bara var liksom...Broman kämpa med att få ihop sin vecka;) Så roligt och se han att försöka vända ut och in på sig själv för att få till det;) Vid 21,45 åkte vi hem med bussen och det ösregna!!! Väl hemma så borsta vi tänderna och hoppa direkt till sängen...för jag var ju SÅ trött att jag hade lust att slänga mig ner och tjuta liksom! Somna typ direkt och vakna i morse av att Meja satte Wille på mig...grrr!!!
Har just gjort klart pasta salladen och börjat packa ihop grejerna vi ska ha med oss till badhuset eftersom jag och tjejerna och Moa och Anton ska vara där hela dagen typ...barnen älskar ju det och är de nöjda så är jag nöjd. Kvällen som kommer vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på hade planer men vet inte om jag orkar när jag känner mig så här i huvudet och halsen! Vi får se!

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: