tisdag 19 maj 2009

Turklåda och fotboll!!!

Kan ni fatta...ja...jag kolla på min andra fotbolls match på tvn igår med Broman....och jag tycker att det är helt ok! Hur kommer det sig?! Att jag liksom inte stör mig på det?! Ja ni jag har inte en aning...tycker ju tom att det är spännande liksom...jag som har hatat allt vad fotboll och ishockey innebär...men helt plötsligt så är det helt ok att titta på liksom!:) Beror kanske på sällskapet och att jag faktiskt inte avskyr mitt liv! Utan tycker det är helt ok att leva!
Jag laga turklåda till mig och Broman igår oxå;) Smarrigt...han verka tycka om det också så det var ju bra det;)
Blir bara ett kort inlägg nu för jag börjar jobba om 20 minuter ska nämligen vara i köket nu på fm för Vappu ska iväg på mammaografi...så jag får ju några komp timmar;) alltid bra att ha så att säga. Efter jobbet idag är det dags för utvecklingsamtal med Malou, sen i kväll är det vårfest på skolan och dagis...får väl se om vi delar på oss eller om vi är på samma...det är sånt som märks så att säga.
Tänkte jag ska försöka ta tag i att sluta röka igen...tänkte faktiskt gå till apoteket och be om hjälp så att jag fakiskt kan klara av det för jag vill fasiken inte röka! Plus att Broman har en smart ide om att vi ska öppna ett konto och sätta in pengarna där som vi brukar röka för liksom! Så ska vi göra nåt roligt för dem sen! Och det känns ju fakiskt väldigt roligt isf:)

Ha en bra dag

Puss

Inga kommentarer: