onsdag 20 maj 2009

Ni är så snälla....

Vill bara tacka för era kommentarer och telefonsamtal idag...det värmer, men det är ok. Men känner mig fortfarande lite halv deppig...men men...allt kan ju inte gå på 1 sekund. Jag vet ju som sagt hur jag fungerar och så...men det vet ju inte alla människor runt omkring mig.
Det är svårt att sluta nervärdera sig själv, det är nåt jag måste jobba med livet ut, för jag blir ju så arg på mig själv när jag åker berg och dalbana liksom...men vågar trots allt erkänna när jag har fel...alltid något iaf, en vacker dag kan jag stå helt rakryggad och vara stolt över mig själv det kommer det vet jag men jag har en bra bit kvar dit men om jag tänker tillbaka på hur långt ner jag har vart så kan jag vara väldigt stolt över mig just nu iaf.
Nu ska jag ner till Broman och sen bort till bror min för han har lyckats sälja min bil!!! Så jag ska skriva på pappren och så:) Så det blir ingen utgång ikväll, och det känns bra för jag känner mig som sagt inte på humör för att dricka och "skoja" kanske det blir en sväng imorgon;) för sen är det ju barnhelg...vi får se hur det blir med det....inget bestämt och orkar inte bestämma nåt heller för den delen....

Kram

1 kommentar:

marlu sa...

fel fel fel... en vacker dag kan du inte stå rakryggad och vara stolt över dig själv... de kan du alltid vara.. du ska inte vänta på dne dagen, de du gör ( även de dåliga) ska du vara stolt över med för DU har valt att göra det, så redan nu kan ska du va rakryggad...annars tänker du negativt om dig själv.. vilket påverkar dig negativt med...mer självförtroende...;) puss