måndag 25 maj 2009

Tänk att få vakna...

...ja, vakna upp ur denna dimma jag känner att jag befinner mig i! Vet varken ut eller in....känner mig så vilsen och ledsen...vill ju vara glad men det känns jobbigt...vad det är som känns jobbigt det kan jag inte riktigt sätta fingret på men känner bara att det finns där...eller jag vet nog egentligen men inget jag har lust att ta upp här. Det är sånt som jag faktiskt inte vill dela med er alla.
Känner mig trött idag men det har ju med att göra att jag faktiskt tog sömntabletter igår kväll, för jag kunde helt enkelt inte slappna av utan låg bara och tänkte och tänkte...och så kommer sviterna av det idag! Längtar bara tills att kvällen är här så jag kan få sova igen. Känner att jag inte har tid att jobba idag, då jag måste försöka lösa mitt jävla problem med banken! Fan vad jag hatar detta!!! Måste ju fixa pengar tills på fredag då vi ska lösa in våra lån och så! Fan jävla skit!!! Funderar på att bara skita i allt och dra iväg...men vet ju att det inte är en lösning som fungerar. Att fly är ingen lösning det är bara ett sätt att skjuta upp problemet liksom! Idag är det ju den 25 maj...dvs lön...och en lön som tom är slut innan den äns är bokförd på kontot! Blir så trött på detta!!!! Varför ska pengar vara ett bekymmer för?! Skiter snart i allt här! Men som sagt vet att jag inte kommer någonstans på det sättet! Ja ja...bara att slua älta ett problem som inte kan lösas på nåt annat sätt än att ändra levnadsvanor...och det är inte gjort på en kvart direkt. Varför välja den enkla vägen och hoppa när jag ändo kanske kommer att ångra mig när jag är halvvägs?! Nej jag är en kämpare och det är väl bara att fortsätta att kämpa liksom har ju inte så stort val liksom! Men orkar fan i mig inte! Gud vad jag tycker synd om mig själv, men jag vet att det inte är ett dugg synd om mig....för det är jag själv som har satt mig i mitt liv som jag lever nu men jag orkar INTE mera!

Igår fm så cykla vi bort till Ektorp för att spana in Moa när hon spela match, när den var slut så kom Mimmi...för Elvira skulle spela match! Så nu fick Mimmi äntligen träffa Broman;) Sen cykla vi upp till Folkparken så att tjejerna kunde få leka av sig lite energi;) Malou och Anton satt och prata i klätterställningen;) Nina och Johanna kom upp till parken oxå, alltid trevligt att ses...dock att det var länge sen;) Men ändo trevligt. Efter nån timma så tog vi våra cyklar och begav oss hemmåt igen...stanna till vid Ica och köpte hamburgare och bröd för det var vad tjejerna ville ha till middag:( Sen hem och fixa det för att sen bege sig neråt till Halvars glasskiosk, det var min glass premiär för i år...tog banan och viol...och blev såklart dålig...kunde knappt ta mig hem...väl hemma somna jag i soffan och vakna av ett sms från Fredrik...bara att försöka att ta tag i sitt liv och bli människa igen...
Kvällen spendera jag genom att glo på tv och prata i telefonen...fick ont i magen av oro känsla, då jag tycker så mkt om Broman och önskar honom att han ska må bra...Ordet kämpa är mitt egna ord liksom...det är visst vad livet går ut på att bara kämpa och kämpa med både det ena och andra liksom. PUSS på dig Älskling! Jag är ju så glad att jag har träffat honom och att han är i mitt liv! I mina ögon är han en riktig MAN och då menar jag det verkligen...kan inte förklara för er hur bra han är i mina ögon!
Idag är det jobb som står först på listan sen bege mig ner till banken och sen ska Miranda leka med Tilda...ja sen är det inte så mkt mera för jag orkar inte bry mig liksom...det är många tankar som snurrar i mitt huvud som jag inte ens orkar ta upp här.

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: