torsdag 28 maj 2009

Ajajaj......

Fy jag har så ont i halsen....tjuter nästan! Men men...det är bara att gilla läget så att säga...har just skickat iväg Malou som ska iväg på läger med sin klass idag...upptäckte nu på morgonen att hennes regnstövlar var alldeles för små!!! Så vi fick ringa Tommy och be han åka och köpa det nu med Malou! Visst är det bra när man planerar;) Så nu har Malou iaf åkt iväg med honom så han får skjussa ner henne till skolan sen, de ska samlas kl 8 så de hinner nog:
Igår innan vi skulle gå till jobb och skola så fick jag en morsdag present av tjejerna;) En the mugg där det står "världens bästa mamma", de är för söta mina tre ligister;)

Med jobbet åkte vi ju till Abborreberg igår em, det var ju storm så det blev fika inomhus...och störda jag tog hallon paj med glass...så ni kan ju gissa hur jag mådde efter 15 minuter:( INTE BRA!!! Men som tur var så var det dags att åka hemåt...stanna till vid Erikshjälpen med Vappu så jag hitta ett fult sängbord som jag självklart ska renovera och göra till ett fint vitt sängbord;) Ska bli kul! Väl hemma så var det bara rally fart som gällde...packa Malous grejer, tjejerna skulle städa sina hamstrars burar...laga mat...sen bege sig ner till jobbet och hämta min cykel för att sen åka ner till stan och köpa godis som Malou skulle ha med sig idag för att sen åka till Moa och gratta henne....Äntligen en lugn stund när vi var framme. Skulle egentligen ha tränat men eftersom jag inte är helt kry så hoppa jag det och det känns tråkigt! Alla barn lekte där hemma hos Broman de gick ut och spela basket...efter ett tag kom Steffe och Danne också de skulle se på nån fotbolls final....vet inte hur det gick men tänkte faktiskt höra med Broman sen...:) Miranda föll nog för Steffe dirkekt...då hon börja som vanligt att vilja bråka och så, ja ni vet hur hon är:)

Idag är det vårruset...känner inte dirket för det...men men...blir jag värre så hoppar jag väl men det brukar ju bli bättre framåt eftermiddagen liksom. Tråkigt bara att det är fult och regn ute idag! Men alltid roligt att göra nåt med arbetskompisarna utanför jobbet också. Meja och Miranda ska vara med Broman och hans barn under tiden...så snällt av honom! Det är ju marknadsdagar här i norrköping i helgen med så ikväll skulle Johan Palm spela så de skulle nog kolla in honom:)

Idag är det även psykolog besök för mig...BLÄ!!! Vill inte, orkar inte och har helt enkelt ingen lust med det!!! Det är så tråkigt! Måste säga till idag att jag måste sluta nu för jag har inget att tillföra helt enkelt och så...plus att det inte ger mig så vidare mkt längre...mina problem jag har nu är ju liksom såna jag kan "ta" på...jag hatar inte livet, mig själv och så på ett sånt sätt som jag gjorde förr...känner att jag har gjort såna livsförändringar som är åt rätt riktning liksom...vi får se vad hon säger liksom....

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: