onsdag 13 maj 2009

Svimm färdig....men nu går skillsmässan igenom!

Oh herregud så trött jag är...är så förkyld och hostar så jag känner mig så svag och matt men jag ska till jobbet så inte Vappu får bekymmer om vad jag gör när jag inte är på jobbet! Det är ju inte klokt egentligen...att jag går till jobbet bara för att visa henne! Gårdagen blev inte som planerat...orka inte handla eller åka till banken...åkte bara hem och tvätta och sov typ hela eftermiddagen och kvällen...helt matt som sagt! Jag är ingen tjej som är "vek" utan kämpar och vem tackar mig för det?! INGEN!!! Men fan vad arg jag blir när människor är falska! Mådde illa igår när jag och Vappu var ute och rökte och hon säger så här "det är så skönt att du är tillbaka, för det är så tråkigt att vara här själv" Där står jag och vet att hon har pratat en massa skit om mig dagen innan!!! Vidrigt eller hur!!! Kämpa mig igenom gårdagen och när det var bingo dags så höll jag på att bryta ihop...min röst klara knappt av att ropa nummren!!! Men äntligen så tog dagen slut och jag fick bege mig hemåt!

Miranda gick över till Tilda och lekte så jag slumra som sagt framför tvn...orka typ inget! Fy vad jag klagar!!!

Idag fyller Anton 13 år, så vi ska ner till dem sen i eftermiddag. Så härligt då får jag ju pussa på den charmigaste mannen som jag någonsin har mött!!! Det är inte klokt att jag faktiskt kan känna som jag gör...för jag har ju inte känt honom så länge, men känner nån slags samhörighet som jag aldrig tidigare har upptäckt...undra om det är det här är det som kallas "sann kärlek"... Alltså jag har ju aldrig tidigare upptäckt just denna känsla av samhörighet liksom och det känns som nåt större än bara att vara nyförälskad eller vad man ska kalla det liksom. De tidigare förhållanden jag har haft så har jag ju alltid liksom vart på nåt annat sätt som jag inte riktigt kan förklara...har ju typ kännt så här "ska jag leva med denna man resten av mitt liv?! Så tråkigt" Men nu när jag tänker denna tanke så känner jag bara JA, jag VILL leva mitt liv med HONOM! Kan liksom inte förklara det på nåt annat sätt liksom...

Idag på jobbet är det öppet hus hela dagen så det blir en seg dag funderar på att ta bussen och åka och fika med Tyra på stan...vi får se för Vappu ska till tandläkaren kl 10,40 så jag måste ju vara på jobbet då liksom...

Ha det så bra

Kram

Inga kommentarer: