söndag 10 maj 2009

Varbölder men ack så lycklig jag känner mig:)

Om jag ändo kunde bita mig i armen och upptäcka att jag faktiskt drömmer...behöver inga pengar här i världen för att kunna känna denna sanna glädje som jag känner i mitt hjärta just nu, jag är INTE fattig jag är miljonär! Miljonär i kärlek, har tre underbara tjejer som jag älskar, en underbar man i mitt liv som också har två underbara barn! Vänner som jag älskar, en syster och bror som är helt underbara som jag älskar nåt enormt med! Som ni förstår så är jag miljonär i kärlek, visst skulle pengar underlätta men jag har iaf väldigt mkt kärlek i mitt liv och det är många som inte har!



Vakna kl 6 imorse och kunde inte forsätta sova för jag är så förkyld!!!! Usch! Tyck synd om mig;) För det gör jag, kan ju knappt andas liksom...men det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera att det är så nu, får tänka på allt positivt runt mig så vet jag att jag kommer att bli frisk snart:)


Igår var det ju badhuset som stod överst på schemat...åkte hem till Moa och Anton och hämta dem, sen cykla vi vidare till badet och var där staxt efter 10...träffa Kicki där med och prata med henne som hastigast;) Bada som en fisk...ja ni förstår JAG bada!!! Och vi hade det riktigt roligt, alla barn var nöjda också....jag och Moa, Malou, Meja och Miranda åkte ruschkana typ 1000 gånger...kände hur jag blev ett barn igen;) Men ack så roligt vi hade. Anton dök och gjorde volter:) Så alla hade super kul! Min bror med hans familj kom oxå så jag prata lite med dem såklart. Vid 13 tiden gick jag upp för jag kände att jag var ett russin som behövde återfå min värme...barnen stanna kvar i poolerna under tiden eftersom det tar längre tid för mig och så fick dem ju mera tid i bassängerna så att säga. Meja och Moa hoppa från trampoliner och hopptornet när jag kom ut ur omklädningsrummet...hur sjutton vågar de?! Jag minns att jag var så rädd när jag skulle hoppa därifrån som barn och idag skulle jag nog inte ens våga ta stegen upp! Men de var modiga och duktiga;) Vi cykla hem och lämna Moa och Antons grejer hemma hos dem sen fortsatte vi cykel turen hem till mig...för att då börja baka...det blev bullar, frallor och kladdkaka. Prata med Älsklingen och så skulle han komma hit när han var klar så skulle vi äta tacos ihop:) Moa och Anton tycker ju om att baka och laga mat så de hjälpte mig:) Så härligt att se de kämpa med diverse grejer sådär...de är såna duktiga barn, men de har ju en underbar pappa som förebild så det är ju inte konstigt! Anton fixa tacosen och Moa fixa med bakningen:) Självklart hjälpte Anton till med bakningen med, det var han som skar bulldegen och knåda;) När Broman kom så åt vi, prata och bara var...han hade med sig underbara rosor till mig...han skämmer bort mig för mkt! Men jag blev så glad! Fattar ni bara det att jag faktiskt blir glad över att få nåt...det är ju nåt som jag avskydde för i världen liksom...men det värmer så mkt i mitt hjärta när han gör så! Han hade även med sig dvdn...så nu äger jag en dvd!!! Slipper numera att titta på dvd via ps3! Skönt! Oh herregud, jag vill bara nypa honom i hans underbara rumpa;) Om ni bara visste hur det känns inom mig att faktiskt upptäcka att man kan känna känslor för en man...det är ju nåt jag inte är van vid, eller jo van är jag ju men inte positiva känslor! Har ju tom lust till att göra så mkt...och även lustar som inte har funnits hos mig på många år börjar visa sig;) En helt underbar känsla! Jag förstår om ni kanske blir trötta på att bara höra hur positivt allt känns för mig...men det är så det är! Jag är ingen bitter människa som jag har trott under så många år, det är inte bara ni som har en "ny" Malin att lära känna, det gäller även mig själv! Jag håller på att lära känna mig själv det är så underbart plus att jag börjar tom tycka om mig själv! Fattar ni...jag kan tom skriva att jag tycker om mig själv! Ett liv utav ständigt kämpande för att hålla huvudet över vattenytan börjar ge sig...jag börjar ständigt vara över vattenytan;) Självklart har jag sämre dagar men det ingår ju i livet! Har så många att tacka att jag faktiskt är där jag är idag...vill inte räkna upp några namn men ni vet med er själva som har stöttat mig, gråtit med mig, skrattat med mig, ja...allt just du och jag har delat liksom...om jag ändo kunde tacka er alla på nåt sätt...det sätt jag kan tacka er på är genom kärlek från mig, alla ni som har stått ut med mig under alla år...ni har alla en särskild plats i mitt hjärta, det hoppas jag att ni förstår!

Att jag har träffat en riktigt MAN gör inte saken bättre...det gör saken FULLÄNDAD! Älsklingen är en RIKTIG MAN!!! I mina ögon, jag kan aboslut inte hitta nån bättre än honom!!! Och vill INTE hitta nån annan heller!

Om jag bara kunde inse att det är mina känslor jag pratar om känns nästan som om jag pratar om nån bok jag har läst liksom...men jag är en kämpare och NU är det MIN tur att ha denna enorma lycka! Oh herregud...kan inte säga så mkt mera;)

Idag bär det av ner till Ringarum för att städa övervånigen...och jag är ju som sagt sjuk...men tänker ändo göra det för att få ett avslut på detta snarast! Längtar verkligen till den dag vi skriver papprena helt och hållet! Då är mitt tidigare liv på riktigt avslutat...det är inget liv jag längtar tillbaka till, mår illa när jag är i Ringarum och huset, kan inte ens fatta att jag fakiskt har bott där, känner bara ilska till mig själv när jag tänker på hur jag har behandlat mig själv under många år...men det är det slut med! Nu är det nya tag som gäller...jag har accepterat att jag har gjort som jag har gjort och det finns i min historia men jag tänker inte gå tillbaka till det livet...aldrig någonsin!

Efter vi har städat klart ska vi åka vidare till Gusum och träffa Jessica...det är ju SÅ länge sen jag träffa henne, prata med henne igår och blev då påmind om att jag inte ens har träffat hennes hund! Men som sagt i dag gör jag slag i den saken;)

Här kommer lite bilder från bakningen igår och blommorna från den största mannen i mitt liv:)




Ha en underbar dag
Kram




Inga kommentarer: